איך לבנות אתר שמוכן לקידום SEO

כיום, עסק שאין לו נוכחות באינטרנט, ימצא את עצמו הרבה מאחורה בתחרות אחר לקוחות.

העולם הדיגיטלי הפך כבר ממזמן לחלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, וכל בית עסק או חברה שרוצה להצליח, צריכה שיהיה לה אתר ייצוגי ואיכותי באינטרנט.

עם זאת, גם באינטרנט התחרות בין עסקים שונים היא לא קלה כלל, כשאחד הכלים המרכזיים להבטחת הצלחת האתר שלכם הוא קידום SEO.

במאמר זה, נסביר את כל מה שתצטרכו לדעת על קידום האתר שלכם באמצעות SEO ואיך תוכלו לבנות את האתר שלכם כך שיהיה מוכן לקידום מראש.

 

מה זה בכלל קידום SEO?

בניית אתרים לעסקים היא צעד חשוב ביותר עבור כל עסק מתחיל בעולם. לאלו מכם שלא בקיאים בעולם הדיגיטלי, נרצה להסביר למה אנו מתכוונים כשאנו מדברים על קידום SEO. המונח SEO (באנגלית: Search Engine Optimization), מתייחס לשיטה בה ניתן לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש השונים. לרוב, כשאנשים מחפשים מוצרים או שירותים מסוימים, הם מחפשים בדיוק את מה שהם צריכים, ולאו דווקא שם של עסק ספציפי. כיוון שרובם המוחלט של הגולשים לא מתקדמים מעבר לתוצאות הראשונות בחיפוש שלהם, ישנה חשיבות אדירה לכך שהאתר שלכם יתברג לראשית הרשימה של תוצאות החיפוש. שיטת ה- SEO מתמקדת במספר אלמנטים אותם האלגוריתמים של מנועי החיפוש "אוהבים" בכדי לדאוג שהאתר שלכם יקבל חשיפה מקסימלית.

 

איך נבנה את האתר שלנו כך שיהיה מוכן לקידום SEO?

כיום, ניתן לבנות את האתר שלכם מראש כך שיהיה מוכן לקידום בשיטת SEO, כשהדגשים המרכזיים הם:

מחקר מילות מפתח:

מילות מפתח הן למעשה מילים אותן האלגוריתם של גוגל "אוהב" במיוחד, ונוכחות גבוהה שלהן באתר שלכם יגרום לגוגל לקדם את האתר לראשית רשימת תוצאות החיפוש. מומלץ לבצע מחקר מעמיק של מילות מפתח חשובות הקשורות לתחום העיסוק של העסק או החברה שלכם עוד בטרם בניית האתר, בהסתמך על סקירה של אתרים דומים ומתחרים. את מילות המפתח מומלץ להכניס לתוכן האתר שלכם כמה שיותר, כך שגוגל יוכל למקם אותכם גבוה ככל הניתן.

 

עיצוב נכון:

האלגוריתמים של גוגל ושל מנועי החיפוש מעדיפים לקדם אתרים בעלי עיצוב חכם ואיכותי, כיוון שאתרים מעוצבים נוטים להצטייר כמקצועיים ורציניים יותר.

 

בחירה נכונה של כתובת URL:

כתובת האתר שלכם צריכה להיות ברורה וקשורה ישירות לתוכן האתר ותחום העיסוק של העסק או החברה שלכם. מומלץ לבחור את כתובת האתר שלכם תוך הסתמכות על מילות המפתח שחקרתם.

 

תשתיות טובות:

תשתיות איכותיות ומהירות הגלישה באתר שלכם יגרמו לגוגל להעדיף למקם אותכם גבוה, כיוון שאתרים מהירים לרוב מקבלים יותר תנועת לקוחות.

 

חוויית המשתמש:

אתר המספק נוחות שימוש לגולשים יגרום לכך שהגולשים יבלו יותר זמן באתר שלכם וירצו להכנס אליו שוב. האלגוריתמים של מנועי החיפוש עובדים כך שאתרים שבהם גולשים מבלים זמן רב יותר ימצאו את עצמם גבוה יותר ברשימות החיפוש.

 

באותו נושא
קידום אתרים בדרך הנכונה

האתר שלכם תקוע? אתם נכנסים, בודקים את הסטטיסטיקה אבל בסופו של דבר מגלים שכלום לא משתנה וכי אין מספיק גולשים שפונים אליכם דרך האתר? אם

קרא עוד »