יש לכם עסק שפעיל באינסטגרם? אתם משפיענים? רוצים להגיע לשם? בקריאה של כמה דקות תוכלו ללמוד על 7 שיטות להשיג לעצמכם לייקים איכותיים שישפרו את הסטטוס של החשבון שלכם!
איך אני משיג עוד לייקים באינסטגרם?
האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לכלי משמעותי בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי. לא סתם מצאנו את עצמנו עם יותר ויותר משפיענים ומשפיעניות שרואים את האינסטגרם בתור כלי רווחי מאוד. יש כמה דרכים לשווק את עצמנו באינסטגרם, חלק יעלו לנו כסף וחלק יידרשו עבודה, אבל בסופו של דבר כולן יעזרו לנו להשיג עוד לייקים באינסטגרם.
שיטה 1: הוספת חברים
אחת הדרכים להגדיל את כמות הלייקים היא פשוט להגדיל את כמות העוקבים! תשלחו לכל החברים שלכם הצעות, למי שעוקב אחרי המתחרים שלכם, ותרחיבו את המעגלים של מי שרואה את הפוסטים שלכם.
שיטה 2: מיתוג מיתוג מיתוג
תחברו את שם המשתמש שלכם ואת תמונת הפרופיל למותג אחד שמזוהה עם העסק שלכם. חשוב לבחור תמונת לוגו איכותית ולהתאים את הביו לאווירה של המותג שלכם.
שיטה 3: #האשטאג
ההאשטאג (או בעברית – תגיות) הוא מה שעוקבים מחפשים כדי להגיע לעמודים שמעניינים אותם. חשוב לא לשים תגיות מסוימות רק כי זה מה שכולם שמים, אלא את אלו שרלוונטיות למה שאתם משווקים. אם תבחרו את ההאשטאג המתאים – יגיעו אליכם העוקבים המתאימים!
שיטה 4: הכל עניין של טיימינג
לא מדובר במדע מדויק, אבל מחקרים שונים מצאו שיש חשיבות לזמן שמעלים את הפוסטים לאינסטגרם! היום הטוב ביותר לפרסום בישראל הוא יום שלישי, ואם אתם הולכים לכיוון הבין לאומי – יום רביעי. לעומת זאת, הסופ"ש הוא זמן פחות מתאים לפרסום. השעות הטובות ביותר הן בזמן ארוחת צהריים, בערב אחרי סיום יום העבודה ובלילה לפני השינה.
שיטה 5: תהיו חברים של הגולשים שלכם
חיזוק של הקשר עם הגולשים יעודד אותם להיות נאמנים למותג שלכם. אז – אם הם שואלים אתכם שאלה, ענו להם באדיבות ובמהירות; אם הם החמיאו לכם לפוסטים, תעשו להם לייק ותזמינו אותם לאתר שלכם.
שיטה 6: תפתחו את הסטורי
כדי לקדם את העסק שלכם, חשוב להעלות תכנים לסטורי. בין אם זה live מתוכנן, סרטונים או תמונות, תוכלו להראות תוכן יותר קליל לגולשים שלכם. שימרו ב – highlights תכנים מעניינים ומושכים במיוחד.
שיטה 7: תנו למישהו אחר לעשות את זה בשבילכם!
חברות שונות מספקות שירותים שבעזרתם תוכלו להגדיל את כמות הלייקים שלכם, בלי להתאמץ – כך שתוכלו להיות ממוקדים בלייצר תוכן מעניין ומתאים לקהל יעד שלכם. חלק מהחברות ישתמשו במאפיינים של הקידום האורגני של האינסטגרם, וחלק פשוט יידאגו לכך שעל כל פוסט שתעלו תהיה כמות מסוימת של לייקים – בלי שתצטרכו בכלל להתאמץ!