חיפוש

למה צריך מועדון לקוחות?

בעלי עסקים שמחזיקים במועדוני לקוחות יכולים להעיד שישנם יתרונות רבים שהובילו אותם לבחירה בשירות המתקדם. יצאנו לבדוק מהם היתרונות הללו, כדי להבין את הצורך במועדון זה. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הרלוונטי. מי יודע? אולי תצאו מכאן עם מועדון לקוחות משלכם?

 

יתרון ראשון: משמר את הלקוחות

שימוש במועדון לקוחות מאפשר לבנות מערכת יחסים שכוללת נתינה וקבלה. שכן, הלקוחות רושמים את פרטיהם האישיים, בידיעה שהם יקבלו עדכונים על הטבות. כידוע, מדובר ביתרון שניתן אך ורק ללקוחות המועדון. שכן, לקוחות "מזדמנים" לא יכולים לקבל את היחס המועדף. מחווה זה תורמת באופן ניכר לתחושת השייכות של הלקוחות לבית העסק, כך שהיא מגדילה את הרצון לשמור על נאמנות לאורך זמן.

 

יתרון שני: מאפשר לאסוף מידע חיוני

אי אפשר לעסוק במועדון לקוחות, מבלי לציין את היתרון הבולט ביותר שחיוני עבור כל בית עסק – איסוף של מידע ועיבודו. נסביר שעסקים שיש להם מועדוני לקוחות יכולים לקבל פרטים אודות הרכישות שבוצעו על ידי חברי המועדון. עיבוד של המידע יכול להוביל לקבלת התמונה המלאה שכוללת את הפרטים החשובים הבאים:

  • תדירות הביקור של הלקוח בחנות
  • סכום הקניות הממוצע
  • ההטבות שנוצלו על ידי הלקוח

חשוב לציין שבהמשך ניתן יהיה להתחקות אחר הרגלי הרכישה של כל לקוח ולבצע פילוח נתונים.

מועדון לקוחות

כדי להעביר מידע על מוצרים ושירותים חדשים

הנפקת מוצרים ושירותים חדשים לשוק עשויה להיות עניין מורכב עבור בעלי עסקים שלא מחזיקים במועדון לקוחות. שכן, אלה צריכים להקים קמפיינים פרסומיים שידועים כיקרים במיוחד. אחרים, שמכירים את מועדוני הלקוחות מקרוב, יוכלו לנצל את ההזדמנות וליידע את לקוחותיהם אודות המוצרים החדשים, במטרה להזמין אותם לחנות הפיזית או המקוונת, כדי שיוכלו להתנסות בהם.

 

הקמה של מועדון לקוחות – איך זה עובד?

תוכלו להקים את מועדון הלקוחות שלכם תוך הסתייעות מצד חברה מקצועית שבקיאה בנושא. חשוב לציין שהחברה תלוה אתכם לא רק בשלבי ההקמה, אלא גם בתפעול המועדון, כדי שתוכלו לנהל את מועדון הלקוחות שברשותכם על הצד הטוב ביותר. נדגיש שישנה חשיבות בהסתייעות מצד חברה שכזו, מכיוון שהיא מאפשרת ליהנות מניהול תקין שמפיק את מלוא היתרונות שהוצגו לעיל (שימור לקוחות, איסוף מידע והסקת מסקנות באמצעות הליך פילוח נתונים). אתם הרי לא מכירים לעומק את הדרך הנכונה שתאפשר לנהל את מועדון הלקוחות בהתאם לצרכי לעסק שלכם, אז כדאי שתשאירו את העניין למומחים.

 

מילים אחרונות לסיום

כל עסק צריך להחזיק במועדון לקוחות ייעודי. שכן, זה מאפשר לבנות נאמנות מצד הלקוחות ולשמר אותם. כעת אתם יודעים שמדובר ביתרון חשוב במיוחד בעידן התחרותי שבו אנו חיים. זה הזמן לפנות לחברה מומלצת שתקים עבורכם את מועדון הלקוחות שיוביל ליתרונות שהוצגו לעיל. נאחל שתעשו זאת בהקדם, כדי שתוכלו לראות את התוצאות תוך זמן קצר.

מועדוני לקוחות

באותו נושא
5 שיטות לשימור והדרכת עובדים
5 שיטות לשימור והדרכת עובדים

שימור עובדים והדרכה שלהם הם מרכיבים קריטיים להצלחת כל ארגון. חברות מובילות מבינות כי השקעה בהון האנושי היא המפתח לצמיחה ארוכת טווח וליצירת יתרון תחרותי.

קרא עוד »