חיפוש

האם ניתן להרוויח מפרסום ממומן בפייסבוק

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, וכיום הרשתות החברתיות ובמיוחד פייסבוק הפכו לזירת פרסום מרכזית. פרסום בפייסבוק יכול להיעשות על ידי פתיחת דף עסק ופרסום תכנים מסחריים. עם זאת, לאור השינויים שפייסבוק עברה יהיה קשה לפרסום זה להגיע לרמת חשיפה גבוהה, ולכן כדאי לבחור באפשרות של פרסום ממומן כפי שמיד נסביר לכם.

 

פרסום ממומן

כאשר אנחנו מדברים על פרסום ברשת, יש שתי אפשרויות פרסום. האפשרות הראשונה היא לפרסם בצורה אורגנית, כלומר ליצור תכנים שיש להם פוטנציאל להפוך לוויראליים. יצירה של תכנים כאלו דורשת הרבה מאוד ידע מקצועי, אך גם לא מעט מזל שיגרום לתכנים לקבל חשיפה גבוהה.

מנגד, פרסום ממומן מאפשר לכם לשלם כסף לפלטפורמה לטובת קידום התכנים. לא משנה באיזו אופציה בחרתם, חשוב שיהיה לכם משרד פרסום דיגיטלי שמלווה את הקמפיין כדי שהוא יוביל אתכם לתוצאות אליהן אתם רוצים להגיע.

פרסום בתשלום

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לכם לשלם לחברת פייסבוק כסף תמורת פרסום התכנים שלכם. אם יש לכם לחשבון פייסבוק בוודאי שמתם לב שיש תכנים שמופיעים בפיד שלכם למרות שמעולם לא עקבתם אחריהם. התכנים הללו הם תכנים ממומנים, וההופעה שלהם בפיד שלכם היא בדיוק כמו הופעה של כל פרסומת. בפרסום ממומן אתם יכולים להיות אלו שהמודעות שלהם מופיעות בפייסבוק.

 

ניתוח מדויק של קהל יעד

היתרון המרכזי שיש בפרסום ממומן בפייסבוק זה היכולת שלכם לבצע פרסום ממוקד. לפייסבוק יש פרופיל על כל אחד מהחשבונות ברשת שמאפשר לה לדעת מה תחומי העניין שלו, מה אזור המגורים ואלו מודעות יכולות להיות רלוונטיות עבורו. בניגוד לפרסום רגיל שנעשה באופן ספורדי, בפרסום בפייסבוק אתם מראש פונים לקהל יעד שקיים סיכוי לא מבוטל שבאמת מתעניין במוצר שלכם.

 

חשיפה לקהל רחב

מעבר לאפשרות לבצע פרסום ממוקד, קהל היעד שאליו אתם חשופים באמצעות פייסבוק הוא חסר תקדים. אין עוד מקום שבו ניתן להגיע למיליוני אנשים בלחיצת כפתור, ופייסבוק עונה על הצורך הזה. בנוסף, סוג התכנים אותם אתם יכולים לפרסם הוא מגוון בצורה חסרת תקדים. סרטונים, פוסטים ארוכים, שידורים חיים וכמובן תמונות הם דברים שלא ניתן להעלות בפלטפורמות פרסום מסורתיות.

כמובן שלכל מוצר יש את סוג הפרסום שמתאים לו, אולם אם תעבדו עם איש מקצוע שיעזור לכם לבצע פרסום ממומן בפייסבוק תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות של העסק בכמות כזו שלא הייתם מצליחים דרך פלטפורמות פרסום אחרות.

 

לסיכום

בפרסום ברשתות חברתיות ובפייסבוק בפרט יש לנו שתי אפשרויות כיצד לבצע את הפרסום. האפשרות הראשונה היא ליצור תכנים ויראליים, אולם לא תמיד התכנים באמת יגיעו לרמת חשיפה גבוהה. האפשרות השנייה היא לשלם לחברת בפייסבוק וכך לקבל קידום לתכנים שלכם, תוך אפשרות לפרסום התכנים בקרב קהל יעד שקיים סיכוי רב יותר שמתעניין בתוכן.

עברה משמעותית

באותו נושא