חיפוש

למה חשוב לשמור על אבטחת האתר שלכם

מדי יום, אתרי אינטרנט נפרצים והמספרים ממשיכים לצמוח ללא שליטה, אחוזים גבוהים של הפריצות הם על ידי בוטים וסורקים.

בגלל האיום ההולך וגובר חשוב שתציבו את אבטחת האתר בראש סדר העדיפויות שלכם.

אם לא נקטו בגישה יזומה לכך, יכולות להיות השלכות הרסניות לכם, ללקוחות שלכם ולעסק שלכם.

ריכזנו לשם כך את הסיבות המרכזיות שיש להשקיע באבטחת האתרים שלכם.

 

בטחון הקונה

אבטחת אתר היא המינימום שיש על בעל האתר לעשות למענו ולמען הלקוחות שלו. אתר שמתנהלים בו טרנזקציות כלכליות ויש שימוש בפרטי תשלום חייב להיות מוגן מפני חדירות וגניבות. מוניטין זה הכל, ומספיק שללקוח אחד חלה טקלה ומישהו הצליח לפרוץ ולגנוב לו פרטים חשובים ואתם יכולים להגיד בי בי לכל העבודה הקשה ששפכתם על העסק שלכם. הלקוחות מצפים לאמינות ובטחון ואם הם לא מקבלים את זה הם פשוט לא חוזרים. האקרים אוהבים להתקין תוכנות זדוניות במחשבי המבקרים שלכם. הם מנסים לעשות כל שביכולתם כדי ללכוד את התנועה שלהם ואת תשומת הלב שלהם כדי שיוכלו לגנוב מהם.

 

פריצות ממשיכות לעלות

השכיחות בה מתבצעות תקיפות ופריצות על אתרים אמורים להדאיג אותנו. לא כל המתקפות צולחות אך לא זאת הנקודה,יש מאות אלפי התקפות שנמנעות ומושבתות בהצלחה לפני שהן מצליחות לגרום לנזק כלשהו למישהו. ניתן לנצח את זה עם רשת ביטחון נכונה.

 

אובדן הכנסות

אם האתר שלכם סומן כסיכון אבטחה, יהיה לכם מוניטין סיכון לא רק ללקוחות אלא גם לאתרים אחרים. דפדפני אינטרנט יתחילו להנפיק אזהרות ללקוחות פוטנציאליים שהאתר שלכם לא בטוח, ויעודדו את אותם משתמשים ללכת למקום אחר. ועכשיו פשוט הפסדתם מכירות. גוגל ומנועי חיפוש אחרים נוהגים להעניש אתרים שנחשבים לא בטוחים. אחרי הכל, אם האקרים מתקינים קוד לא בטוח באתר שלכם, הוא עלול להתפשט ללא ידיעתינו לאתרים אחרים. זה אומר שהאתר שלכם יהיה ברשימה השחורה באינטרנט, והלקוחות הפוטנציאליים לא יתקרבו.

 

ניקוי יקר יותר

התאוששות מאתר פרוץ אינה בלתי אפשרית, אך היא מתייקרת די מהר.

לאחר שהותקנה תוכנה זדונית באתר , בעל האתר צריך לשכור מישהו לא רק כדי להסיר את הקוד הפגום, אלא גם לבדוק כל פינה באתר ולוודא שהוא נקי ובטוח לשימוש שוב. עם כל העבודה והכסף שכרוך בכך, עדיף מאוד להקדים תרופה למכה.

 

איך אתה יכול להגן על אבטחת האתר שלך?

אבל אתם כנראה לא רוצים לבזבז כל דקה ערה בניסיון להבין את הדברים הטכניים של הקוד וכו. לכן  עליכם לפנות למקום כמו חברה לשיווק דיגיטלי שמעבר לאבחת המידע שלכם בצורה יסודית ורציפה יכולים לתת לכם עוד המון יתרונות שישמשו כמקפצה לעסק שלכם. תוודאו שהאתר שלכם תמיד נמצא במעקב ועובר ניקוי על בסיס קבוע, מה שיבטיח שהנתונים המאוחסנים בו בטוחים ומאובטחים הן עבור המשתמשים והן עבורכם.

 

מנעול

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »