חיפוש

אביזרים זולים לאופניים שכדאי לכם להכיר

בימים כל כך טכנולוגיים ומודרניים, היה אפשר לחשוב שאופניים זה כלי שהיה אמור להישכח מאחורה בדפי ההיסטוריה, אבל זה ממש לא ככה.

בפועל, אופניים רק הולכים ונהפכים לאלמנט יותר ויותר משמעותי בחיים שלנו.

העדות לכך – המצאת האופניים החשמליים.

והנה רשימת אביזרי אופניים שכדאי להכיר.

צריכים אביזרי אופניים חשמליים או אביזרים לאופניים רגילים? כך או כך, אנחנו נמליץ לכם להתחיל עם האביזרים שיכולים להציל אתכם מכל מיני תאונות, חלילה. חשוב לדבר על אחד מהאלמנטים שהכי מסיחים את דעתם של רוכבי אופניים – הטלפון החכם. אז אם ככה, האביזר הראשון שאנחנו ממליצים עליו הוא מחזיק לטלפון חכם עבור אופניים. כשיש לכם מחזיק טלפון לאופניים, אתם מצמצמים את הסיכויים לחוסר ריכוז וחלילה נפילה. אביזר נוסף שכדאי להכיר הוא, האביזר שמחזיר אור בלילות.

 

מדבקות ומתקני החזר אור בלילה לאופניים

אם אתם רוכבים בלילה עם האופניים, אתם חייבים אמצעי כלשהוא אשר מתפקד בתור מחזיר אור. בעוד שאפשר לרכוש מדבקות מחזירות אור, אפשר גם לרכוש התקנים להחזרת אור. לא תמיד אנשים מעוניינים להדביק מדבקות על האופניים שלהם, כהה שההתקנים של החזרת האור מהווים חלופה מעולה למדבקות.

אפשרי להסיר את התקני החזר האור ללא כל סימן, מה שלא אפשרי בדרך כלל עם מדבקות. אם אתם מעוניינים לרכוש התקן החזר אור לאופניים חשמליים, המחירים הממוצעים על כך לא אמורים לעבור את עשרות השקלים הבודדים. אביזרים לאופניים בזול ניתן לרכוש דרך האינטרנט, ולפעמים אפילו המשלוח יהיה חינמי.

 

כיסא עם משענת לאופניים

כשמדברים על אביזרי אופניים, חובה לדבר גם על אביזרים שמקלים על המורכב. כשלמורכב יהיה נוח יותר, הרכיבה שלכם תושפע מכך. כשלמורכב לא נוח לשבת על האופניים, התנועות שלו עשויות להפריע לרכיבה ולניווט שלכם.

ניתן לרכוש כיסא עם משענת לאופניים חשמליים ואופניים רגילים, שאפשר להתקין על הסבל מאחורה. הכיסאות האלו נמכרים במחירים ממוצעים של כ-69 ₪ ומעלה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את העלות של ההתקנה (עוד כמה עשרות שקלים בדרך כלל).

 

כיסוי אופניים (קירוי לחורף)

רוצים לטייל עם האופניים בחוץ בחורף? אם כך, הכירו כיסוי לאופניים חשמליים שמאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. לעיתים יש כל מיני סידורים שצריך לבצע אותם, גם בחורף. וכשצריך לצאת החוצה לרכב בגשמים, כמובן שיהיה עדיף להישאר יבשים.

אם אתם מעוניינים לרכוש כיסוי אופניים, אפשר לרכוש כאלו החל ממחירים ממוצעים של עשרות שקלים בודדים. יש לציין, ישנם סוגים שונים של סיכויים לאופניים, כך שהמחיר משתנה מסוג כיסוי לסוג כיסוי אחר. לרוב, יהיה מדובר בברזנט קצר. יריעות הפלסטיק (לא קשיח) הן גם אופציה מעולה, תלוי בעיקר בתקציב שלכם לטובת העניין. בדרך כלל הברזנטים שנתפרים בתפירה אישית יהיו יקרים יותר.

 

מושב עם קפיצים

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »