חיפוש

אומנות היא בדם שלכם? כמה דברים שלא תרצו לפספס

"האמנות משמשת כמתורגמן, למה שאינו יכול לעבור בדיבור." את המשפט הזה אמר גיתה לפני כמה שנים טובות אבל משמעותו היא על זמנית ונכונה תמיד. יכול להיות שגילתם על כך רק לאחרונה ויכול להיות שזה תמיד היה בכם אך ככה או ככה אומנות היא המפתח לחיים מאושרים, מעניינים ויצירתיים. אנחנו כאן בכדי להסביר לכם איפה, מתי ואיך.

 

אומנות והגיל השלישי

אז הנה שלב מעולה להתחיל ליצור. כשיש המון זמן ורצון לחקור ולגלות על העולם ועל עצמכם, אומנות היא התשובה הברורה ביותר והפשוטה ביותר. ראשית עליכם לגלות איזה מבין תחומי האומנות הוא שמושך אתכם ביותר ובו תרצו להתמקד. העניין המקסים ביותר באומנות הוא שמעבר לכך שתמיד יש עוד לגלות ועוד ללמוד, ככול שתתעניינו ותלמדו על יותר תחומי אומנות שונים, כך גם היצירה שלכם תהיה מעניינת יותר ומרגשת יותר.

האם תמיד רציתם לצייר אבל לא מצאתם זמן להתחיל? אולי בעצם מוזיקה מושכת אתכם וגורמת לכם להרגיש חיים יותר, בכל תחום בו תבחרו תגלו עולם שלם ומרתק של היסטוריה, רגשות עזים ותרבות. אז בין אם החלטתם להפוך לאומנים או בין אם תרצו להפוך את הדבר לתחביב, חשוב ראשית ללמוד.

זה נכון שאומנות היא חסרת גבולות וצורות ומלאה בדמיון אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן, בשביל לעשות אומנות טובה ואיכותית, צריך להבין איפה להתחיל ואיך בדיוק הדברים עובדים. האומנים הטובים ביותר לאורך ההיסטוריה הם אלו שלמדו מהגדולים ביותר ופיתחו דרך חדשה ועצמאית ליצירה. אז יש לכם זמן, יש לכם רצון ויש לכם תשוקה, בואו לגלות איפה לממש אותה.

 

הקתדרה

הקתדרה אשר ממוקמת במוזיאון ארץ ישראל, מציעה מגוון רחב של הרצאות וקורסים במיוחד לגיל הזהב. ההרצאות אשר מתקיימות במוזיאון או באונליין, יאפשרו לכם לגלות עוד על התחום המועדף עליכם ולהרחיב אופקים בכל מה שקשור באומנות טהורה. הקתדרה מציעה הרצאות בנושאים של קולנוע, ספרות, מוסיקה, אמנות, אופנה ועוד.

ההרצאות מועברות על ידי מומחים, אנשי רוח, אומנים ומלומדים, שיסבירו לכם בעצם איפה הכל התחיל ואיך זה עובד. כמו שאמרנו לפני, לא משנה באיזה תחום תבחרו להתמקצע, ככול שתספגו יותר אומנות מכל התחומים, היצירה שלכם תהפוך לטובה יותר.

הקתדרה מציעה גם מגוון רחב של הופעות חיות, הקרנות סרטים וסדרות ומפגשים אינטלקטואלים מרתקים. כעט כל שנותר לכם הוא לבחור את הקורסים או את ההרצאות שמעניינות אתכם ויהיו הרלוונטיות ביותר עבורכם, וקדימה לעבודה.

 

לסיכום

יכול להיות שהתעסקתם במקצועות ריאליים ומורכבים אבל זה לא אומר שלא נשאר מקום ליצירה. היצירה היא בריאה, היא חשובה, היא מרגשת והיא תגרום לכם לגלות את עצמכם מחדש. אומנות היא תמיד הפתרון ואנחנו בטוחים שהרצון והתשוקה שלכם ניתנים למימוש בכל עת.

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »