חיפוש

אחסון אתרים – מה שצריך לדעת

אם יש לכם אתר אלקטרוני שאתם רוצים שהיה מפורסם ברשת האינטרנט, אתם צריכים שרת שיאחסן אותו ויציג אותו למחשבים אחרים ברשת. כיום לכל עסק יש אתר מקוון שבו אפשר למצוא נתונים לגבי העסק, ולעיתים גם לקנות בו ממש כמו בחנות אמיתית. ערכנו עבורכם מדריך קצר לנושא של אחסון אתרים על שרת. 

 

אחסון אתרים בשרת

אחסון אתרים בישראל נעשה באמצעות שימוש בשרתים מרוחקים. על השרת מאחסנים את האתר כדי שהוא יהיה זמין לכל אחד שמבקש לראות אותו. אחסון הוא כמובן רק אחד מהתנאים שיש לדאוג להם בכדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה הטובה ביותר. בנוסף על כך יש לרכוש לאתר דומיין או כתובת שמתאימה לו ולדרישותיכם, לדאוג לתחזוקה שוטפת לאתר ועוד.

שרת

סוגי אחסון לאתרים שונים

לכל אתר יש את האחסון שיתאים לו בצורה הטובה ביותר. בכדי למצוא את השרת שיתאים לכם, יש צורך לקחת מספר קריטריונים בחשבון, למשל מהירות התעבורה שאתם זקוקים לה, קפיצות צפויות בשימוש באתר שלכם ועוד. לכל אתר יש את סוג השרת המאחסן שמתאים לו. יש שרתים שמתאימים לאחסון של אתרי קידום בגוגל, ושרתים אחרים מתאימים לשם אחסון וורדפרס.

 

אבטחת מידע בעת אחסון האתר שלך

אחד הפרמטרים שיש לשים אליו לב בעת שרוכשים את שירות האחסון לאתר שלכם, הוא אבטחת המידע שמציע השרת לאתרים המאוחסנים בו. ככל שהמידע באתר שלכם הוא בעל אופי רגיש יותר, כך יש סיכוי רב יותר שאיבוד שלו יגרום לנזק רב יותר ולכן תזדקקו לשרת מאובטח יותר. לעיתים קרובות ישנו קשר הפוך בין איכות האבטחה הגבוהה של השרת המסוים למהירות תעבורה נמוכה בשרת זה.

 

שירות אחסון בישראל או בחו"ל

בעת שקונים שטח לאחסון האתר שלכם, יש לשאול את עצמכם איזה סוג של שרת כדאי להזמין, האם שרת שנמצא בישראל או שכדאי להזמין שרת שנמצא בחו"ל? ישנם יתרונות גדולים לאחסון אתרים בישראל, שרובם קשורים לאופי ולקלות התפעול. לשרתים בחו"ל לעומת זאת יש את היתרון של אפשרות אחסון זולה וגודל חבילת אחסון גדולה.

 

האם שווה לחשוב על שרת חינמי לאחסון האתר שלי?

ישנן חברות מסוימות שמציעות שירות של אחסון אתרים בצורה חינמית. לשרתים כאלה יש את היתרון הגדול שהוא החינמיות של השירות. לשירות זה חסרונות רבים, התעבורה בשרתים אלה היא בדרך כלל באיכות נמוכה, וכמו כן השירות שניתן בשרתים אלו הוא איטי.

 

אחסון אתרים – סיכום

אחסון אתרים על גבי שרת הוא רק צעד אחד מתוך שורת צעדים שעליכם לעשות בכדי לדאוג לאתר שלכם. יש לשים לב למספר פרמטרים לפני שרוכשים את שטח האחסון של האתר שלכם כדוגמת אבטחת מידע, האם כדאי לאחסן בארץ או בחו"ל, והאם שווה לאחסן את האתר שלכם בשרת חינמי או לא.

אחסון אתרים

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »