חיפוש

5 אטרקציות זוגיות שכיף לעשות יחד

אטרקציות זוגיות הן בדיוק "מה שהרופא המליץ" לזוגות אשר שואפים לצאת מהשגרה. אמנם אין תחליף לערבים שקטים על הספה, מאידך מגיע לכם לפעמים לצאת ולהנות. עקב השגרה היומיומית של העבודה, אין זוג שלא רוצה לקחת טיים –  אאוט.

מגוון האפשרויות הוא רחב, ישנן המון פעילויות שאפשר לעשות וכדאי להכיר את השוק לפני שניגשים לבחירה. ניתן לבחור אטרקציה אקסטרימית או לעומת זאת, אם אתם בראש אחר, קיימות לא מעט אטרקציות רגועות ורומנטיות יותר. לפניכם 5 אטרקציות זוגיות שכיף לעשות יחד.

 

אקסטרים

אם אתם זוג שאוהב אתגרים, את הטבע ותחושת האדרנלין אז כדאי לכם לשקול פעילות בהתאם. ישנן לא מעט אטרקציות לזוגות שאוהבים מעט אקסטרים כאשר בראשן אנו ממליצים על טיול טרקטורונים ורפטינג זוגי.

 

טיול טרקטורונים

אטרקציה זו מומלצת במיוחד לזוגות שאוהבים פעילות מיוחדת (והרבה רוח בפנים). טיול טרקטורונים ניתן לעשות ברוב אזורי הארץ, מומלץ במקום עם נוף מרהיב. באטרקציה זוגית זו הזוג נהנה גם מהפעולה עצמה – נסיעה בשטח במהירות וחווית אקסטרים משחררת, וגם מהמקום עצמו. את הנסיעה עושים בשטח, במקומות יפים וההנאה מהטבע והנופים מובטחת.

 

רפטינג זוגי

למי מאיתנו שלא התנסה לעולם , רפטינג הינה פעילות בה שטים על גבי נהרות עם כלי ציפה. לרוב, ישנם כל מיני מכשולים ומקטעים אתגריים כמו מפלים קטנים. באטרקציה זו תעבדו בצוות ותצלחו יחדיו את האתגר. נוסף על כך, פעילות זו מזמנת שלל רגעים מצחיקים, מותחים ומהנים. כל זה קורה בטבע, בנהר בין צמחיה ועצים עם אוויר טוב ונוף יפה.

 

אטרקציות רגועות ורומנטיות

אם אתם שואפים שהפעילות הבאה שלכם כזוג תהיה רגועה, מהנה בעוד ניחוח הרומנטיקה ירחף באוויר אז יש לנו המלצות אשר יספקו את רצון זה. אם יש באזורכם יקב אשר פתוח לסיורים אז פעילות זו כדאית בדיוק בשבילכם. אחרת, ישנן מספר סדנאות אשר אולי יתאימו לכם.

 

סיור ביקב

ברחבי הארץ פזורים יקבים כאשר רובם פותחים את דלתם ומציעים סיורים. פעילות זו הינה רומנטית ומהנה, במיוחד לאוהבי היין שביניכם. כל סיור הוא מעט שונה, ובכל אחד המקום מציע דברים מעט שונים כמו : לימוד על עשיית יין, סיור ביקב, סיור בכרמים, ביקור במרתף היינות וכמובן, גולת הכותרת – טעימות. היקבים ממוקמים באזור והמקומות עצמם מושקעים ומזמינים.

 

סדנאות

אם ברצונכם ללמוד דברים מעשים, בהנאה ויחד עם בן או בת זוגכם אז קיימות סדנאות בהתאם. יש למשל סדנאות בישול – לכל אחת יש נושא מסוים (כמו אוכל מזרחי), ובה לומדים ביחד כיצד להכין מאכלים מסוג מטבח זה. עוד סדנאות נחמדות לאומנותיים מבינכם הן לפיסול או לציור. תוכלו ללמוד על רזי אומנות זו וכבר בשיעור אחד לדעת לעשות דברים שלא ידעתם שאתם מסוגלים.

5 אטרקציות זוגיות שכיף לעשות יחד

באותו נושא
כדורים
4 דרכים לשיפור המערכת הזוגית

החיים הבוגרים מזמנים איתם את הצורך בבניית מערכת יחסים בוגרת, מכילה, אוהבת ויציבה. זוגיות מהווה עוגן, וחייבת להתקיים כאשר שני בני הזוג מעוניינים זה בחברת

קרא עוד »