חיפוש

איזה סוג צמיגים נחשב הכי מומלץ לכביש?

הצמיג הוא אחד החלקים הכי חשובים ברכב, והוא זה שאחראי במידה רבה ובטיחות ולנוחות שלנו בעת הנסיעה. החלפה של צמיגים היא דבר יחסית שגרתי בכל רכב, ולפני שאתם מבצעים אותה כדאי לדעת מה הקריטריונים שעל פיהם אנחנו צריכים לבחור צמיג כביש לרכב. 

 

בחירת צמיגים

בעוד שאת רוב החלקים ברכב אנחנו מקבלים בתור מוצר מוגמר שאין לנו באמת אפשרות לבחור, צמיגים הם חלק שקל יחסית להחליף, ויותר מזה, סביר להניח שנצטרך להחליף אותם מספר פעמים במהלך התקופה שבה הרכב נמצא אצלנו. אז כדי שתוכלו לבחור צמיגים איכותיים עבור הרכב שלכם, צמיגי טיפטופ כאן כדי לעזור לכם לבחור את הצמיג הטוב ביותר עבור הרכב שלכם.

בחירת צמיגים

חברת הייצור ומחיר

השאלה הראשונה שאותה אתם צריכים לשאול בעת בחירת צמיג היא מי החברה שמייצרת את הצמיג הזה. צמיג איכותי הוא קודם כל זה שחברה איכותית מייצרת אותו. באופן כללי הצמיגים של החברות הסיניות נחשבים לפחות איכותיים, על אף שלרוב הרכבים הם בהחלט מספיקים ויכולים לעשות את העבודה. צמיגים של חברות אירופיות, יפניות או אמריקאיות בדרך כלל יהיו טובים יותר.

כדי שלא תהיו מופתעים כדאי לדעת שצמיג של חברה איכותית היא כזה שגם עולה יותר, אך עליכם לזכור שמדובר על מוצר שאחראי במידה רבה לבטיחות ולנוחות הנסיעה שלכם כך ששווה להשקיע בו. ישנן לא מעט חברות שנחשבות לכאלו שמייצרות צמיגים איכותיים, וכדאי להתייעץ עם איש המקצוע שאצלו אתם מחליפים צמיגים לגבי חברה ספציפית.

 

צמיג כביש

המאפיין המרכזי של צמיגי כביש אלו חריצים עמוקים על הצמיג. אם תתבוננו על הצמיג שלכם מקרוב אולי תופתעו לגלות שהצמיג כלל אינו חלק. הסיבה לכך היא שצמיג חלק עלול לגרום לאי יציבות בעת נסיעה על אספלט, ולכן חשוב לוודא שהצמיג מחורץ כראוי. חריצים עמוקים מאפשרים אחיזה טובה יותר על האספלט, ולכן שחיקה בחריצים גם מהווה סיבה טובה להחליף את הצמיגים שלכם.

צמיג כביש

התאמה לרכב

נקודה נוספת שיש מי שלא שמים לב אליה היא התאמה של הצמיגים לרכב. אחרי שבחרתם צמיג של חברה מובילה, כדאי גם לבדוק שהצמיג מתאים לרכב שלכם. לרכבי 4*4 יש צמיגים מסוימים, ואילו לרכבים פרטיים יש צמיגים אחרים. צמיג איכותי יכול לעשות את העבודה שלו רק אם הוא נמצא ברכב שבו הוא אמור להיות. לעיתים תוכלו לראות באתר היצרן המלצה על צמיגים מסוימים.

 

לסיכום

הצמיג הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב, ולו בשל העובדה שהוא זה שמחזיק אותנו על גבי הכביש. צמיגים שמיועדים לנסיעה בדרכים סלולות צריכים להיות כאלו שמונעים החלקה ומאפשרים נסיעה בטוחה. המשמעות הישירה של זה היא שהצמיג צריך להיות עם חריצים בעומק מסוים. צמיג טוב הוא כזה שמיוצר על ידי חברה מובילה, וכמובן עומד בתקנים שמתאימים לרכב שיש לכם.

צמיגים נחשבים לכביש

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »