חיפוש

איך בודקים אם האינסטלטור מוסמך באמת?

סתימות ונזילות הפכו לתקלות ביתיות שגרתיות למדי המצריכות התייחסות מהירה וטיפול מקצועי לפני שתהפוכנה לבעיה רצינית ולהוצאה כבדה ויקרה. לפיכך, להזמנת אינסטלטור מקצועי ומוסך ישנה חשיבות רבה, אך כיצד נוכל לדעת שהאינסטלטור שהזמנו אכן מוסמך כנדרש?

 

בעיות אינסטלציה

מערכת הצנרת, האחראית על אספקת המים וזרימתם התקינה לנקודות שונות במבנה, היא מערכת מיוחדת מאוד, העומדת בפני לחץ מים קבוע וטמפרטורות גבוהות ומצריכה תכנון נכון ומקצועי. לפיכך, כל פגיעה במערכת הצנרת אם בעקבות בלאי ואם בגלל ליקויים אחרים, שאינה זוכה לטיפול מהיר, עלולה לגרום לנזקים שונים כגון רטיבות, הצפה, סימני עובש ועוד.

מורכבותה של מערכת הצנרת, בעיקר בגלל שהיא עוברת כמעט לכל אורכו של המבנה והתנאים המיוחדים בהם היא נמצאת באופן קבוע ומתמשך, הפכו יחדיו את התקלות במערכת הצנרת לתקלות נפוצות למדי, בין בבניינים ישנים ובין בבניינים חדשים, תקלות המצריכות פתרון מהיר ויעיל, לפני שהן מגיעות לממדים קטסטרופליים.

 

מהן הדרכים לפתור בעיות אינסטלציה?

בעת גילוי תקלה במערכת הצנרת, אנחנו כמובן יכולים לנסות לפתור את התקלה בעצמנו, אך כדאי לקחת בחשבון כי לניסיונות ביתיים אלו עלולים להסתיים בפגיעה בלתי מכוונת במערכת הצנרת, אשר תיקונם יתגלה בסופו של דבר כהוצאה יקרה יותר ממה שתכננו.

הזמנת אינסטלטור מקצועי ומיומן, כפי שתוכלו למצוא באתר https://www.xblade.co.il, תסייע לכם לאבחן את סוג הבעיה במערכת האינסטלציה, את מיקומה המדויק ודרכי הפתרון לבעיה, כשברשותו כלים מקצועיים ומתקדמים, אשר לא תמיד נמצאים בכל בית. תהליך מקצועי זה לזיהוי ואבחון הבעיה, יאפשר לכם לפתור אותה בקלות ובמהירות, מבלי חשש לחזרתה של התקלה, או נזקים משניים שונים.

 

מהו אינסטלטור מוסמך?

כדי להבטיח ראש שקט בטיפול בבעיית האינסטלציה, חשוב להזמין אינסטלטור מוסמך. אינסטלטור מוסמך הוא אדם שעבר קורס של משרד העבודה, הכולל לימודים עיונים ומעשיים, הנמשכים לרוב לתקופה של כ – 10 חודשים. לאחר מכן, ישנה תקופת התמחות אצל אינסטלטור מקצועי ולאחר כחודש ישנו מבחן עיוני, אשר הצלחה בו מקנה תעודת מקצוע. לאחר שלוש שנים יבוצע מבחן נוסף, אשר הצלחה בו תזכה בתעודת גמר מקצועית.

 

מספר דרכים לוודא כי מדובר באינסטלטור מוסמך

ניתן להבין אם כן עד כמה חשוב תפקידו של האינסטלטור, אך כמו אצל בעלי מקצוע רבים, גם בתחום האינסטלציה ניתן למצוא מגוון בעלי מקצוע אשר אינם עברו את ההסמכה המקצועית הראויה, דבר אשר בסבירות גבוהה יכול להשפיע על טיב ואיכות העבודה שהם מבצעים. כיצד אם כן נוכל לוודא כי האינסטלטור שהזמנו הוא אינסטלטור מוסמך?

אינסטלטור זה מקצוע לכל דבר, הדורש תקופת הכשרה והתמחות, עד לקבלת הסמכה רשמית ע"י משרד העבודה. לפיכך, בשלב ההתחלתי רצוי לוודא כי מדובר באינסטלטור בעל תעודה. לימודים ותעודות הן דבר חשוב, המהווה בסיס איתן לידע והיכולת המקצועית, אך למעשה, כדאי לוודא כי האינסטלטור שהזמנו הספיק לצבור גם ניסיון של מספר שנים בהתמודדות עם מגוון תקלות במבנים שונים – בית, משרד, בניין וכדומה.

 

אינסטלטור

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »