חיפוש

איך בוחרים אחסון אתרים

על מנת שאתר האינטרנט שלנו יעבוד בצורה הטובה וה – ״חלקה״ ביותר, עלינו לבחור אחסון אתרים טוב ואיכותי, בעל השרתים החזקים והמתאימים שיחזיקו את האתר שלנו באוויר באופן היעיל ביותר. במאמר הבא נסביר על מה כדאי לתת את הדעת בכל הנוגע לבחירת אחסון אתרים עבור האתר שלך, שכן בחירה שגויה עלולה לעלות לנו יותר ממה שנוכל לדמיין.

 כל אתר אינטרנט באשר הוא, בין אם הוא אתר תדמית ובין אם הוא עסק, צריך להיות מאוחסן באתר אחסון, הסיבה לכך טמונה בעובדה שעלינו לשמור על אבטחת האתר בצורה יעילה ומקצועית. אולם, מעבר לאבטחת האתר, אחסון אתרים מבטיח מספר פרמטרים חשובים למדי, לדוגמא – מהירות הגלישה באתר, נוחות הגלישה עבור הלקוח ועוד.

 בין אם מדובר באתר תדמית ובין אם מדובר בעסק של ממש, כשזה נוגע לבחירת אחסון אתרים ולשאלה כיצד לעשות זאת, כדאי שתכירו מספר מושגים חשובים, ומה עליכם לחפש.

 

שירות הלקוחות

כמו בכל עסק שנרצה לפנות אליו לקבלת שירות, כך גם כאן נרצה ששירות הלקוחות של אחסון האתרים יהיה מהיר, יעיל, קשוב וסימפטי. הסיבה לכך, היא שבמקרה של תקלה באתר, שירות הלקוחות של אחסון האתרים תהיה הכתובת הראשונה שעמה תצרו קשר, ועל כן כדאי לוודא כי לאחסון האתרים אכן מחזיק בשירות לקוחות אשר פעיל בשעות נוחות, זמין לפתור תקלות, ובעל תודעת שירות גבוהה.

יתרה מכך, אם אנחנו שואלים את השאלה איך בוחרים אחסון אתרים? אז ניתן לענות מיד, על פי שירות הלקוחות שהוא מציע.

 

זמינות 24/7

מעבר לשירות לקוחות טוב ומסביר פנים, יש לבחור חברת אחסון אתרים אשר מציעה זמינות מלאה בכל שעות היממה. הסיבה לכך, היא שבמקרה שקורית חלילה תקלה באתר האינטרנט שלכם, לרבות במקרים שאתר האינטרנט שלכם הוא עסק, תקלה באתר יכולה לגרור הפסדים גבוהים של גולשים בזמן אמת – כלומר, הפסדים כספיים משמעותיים עבורכם, כבעלי העסק.

על כן, זמינות מלאה בכל שעות היום תבטיח לכם שלא משנה מתי תקרה תקלה, יהיה מי שיסייע לכם לפתור אותה במהירות.

 

שרת חזק

מה שלבסוף מחזיק את אתר האינטרנט שלכם באוויר, הוא השרת. לכן, אחד מן הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק כשמחפשים חברת אחסון אתרים, היא כמה חזקים השרתים שלה, והיכן היא מציבה אותם. השרתים יהיו אלו שיבטיחו את רמת האבטחה באתר שלכם, ואת שמירת פעילותו שוטפת לחלוטין – מאובטחת וחלקה עבור הגולש שבדיוק נכנס לאתר שלכם.

למעשה, זהו אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר, כיוון ששרת חזק יהיה זה שיבטיח חווית גלישה אופטימלית עבור הלקוחות שלכם, וזהו דבר בעל משמעות רבה מאוד בעולם האינטרנט, כיוון שגולש שנכנס לאתר ולא נהנה מחוויית הגלישה בו, כנראה לא יכנס לאתר שוב לעולם.

איך בוחרים אחסון אתרים

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »