חיפוש

איך בוחרים מערכת של מרכזיות בענן לעסק?

מרכזיות מתקדמות בענן מיועדות לכל בית עסק ומותאמות לצרכיו.

אם בעבר המרכזיות היו פשוטות כיום מדובר על טכנולוגיה חדשנית ותכונות שמתעדכנות כל הזמן.

המאמר יפרט איך בוחרים מערכת של מרכזיות מתקדמות בענן לעסק.

 

אלו תכונות יש למרכזיות מתקדמות בענן?

בניגוד למרכזיות הישנות, מרכזיות בענן מכילות תכונות מורכבות כמו: מענה ורישום אוטומטי, הפנייה אופטימלית וקצרה לשלוחות השונות, האזנות והקלטות השיחות לצורך מעקב ומתן שירות, אפשרות להיכנס לתור ולדעת את המיקום שלו, להמתין לנציג שירות בצורה נעימה, אפשרות לבקש בהקשת כפתור בטלפון מענה חוזר ולא לחכות בתור, אפשרות להשאיר הודעות בתא קולי, קבלת פקסים וכד'.

 

היתרונות של מרכזיות בענן

מרכזיות בענן הן הדרך היעילה ביותר לחסוך כסף. עסקים רבים מוציאים מדי יום הרבה כסף על מחשבים, כוח אדם ורישום מיותר. לבתי עסק שונים באותו התחום יש מתחרים שעלולים להביא אותם לפגר מאחור. לכן כל עסק צריך לדעת לייעל את עצמו בצורה הטובה ביותר. אחת מדרכי ההתייעלות היא המרכזייה בענן. כך גם העסק חוסך וגם שומר על קשר רציף עם הלקוחות. העסק למעשה מגבה את כל המידע שלו ושל הלקוחות במערכת מאובטחת שמאפשרת לו לתחזק את העסק בצורה אופטימלית. המרכזייה בענן יכולה לעבוד עם טלפונים חכמים ומחשבים ניידים, דבר שבהחלט מייעל את ההתנהלות מול הלקוחות. בנוסף, היא מעניקה תמיכה, מאפשרת לעסק להיות גמיש ודינאמי ומשרתת את המטרות שלו.

 

איך לבחור מערכת מרכזיות בענן לעסק?

לפני שבוחרים את המרכזייה בענן לעסק צריך לדעת מה הסוג לו זקוקים, מהו המפרט הטכני שלה, כיצד היא תשרת את מטרות העסק, כיצד העסק יקבל מענה במידה ויש תקלות טכניות במרכזיה, מי מספק את השירות בצורה הטובה ביותר וכמה תשלמו על השירות. כל אלו הם למעשה הפרמטרים לבחירת מרכזייה איכותית. בנוסף, צריך שלמרכזיה יהיו ממשקים נוחים, שהיא תגן על תקיפות סייבר ושהעסק יוכל לקבל סיוע של 24/7 בכל בעיה טכנית או שאלה.

 

באיזה ספק מומלץ לבחור?

בחירת ספק מומלץ המעניק שירותי מרכזיות בענן מחייבת בשירות שיש לו מקסימום שליטה על מנת שהעסק יתפעל בצורה נוחה ועצמאית את המרכזייה. בנוסף, הוא צריך להעניק תכונות ופונקציות שונות ומגוונות ולהיות זול. גם הניסיון המקצועי של הספק הוא משמעותי. ככל שהחברה מנוסה יותר, כך השירות שלה יהיה ברמה גבוהה ויעילה יותר. לפיכך, גם ישנה חשיבות למוניטין של החברה. כאשר אתם בוחרים במרכזיה בענן תצטרכו לדעת שיש לכם כתובת זמינה אליה תוכלו לפנות ואחריות. לסיכום, מרכזיות בענן מאפשרות מענה אינטרנטי מבלי שתצטרכו להתקין קו טלפון נוסף או כבלים. באמצעות המייל ועדכונים אינטרנטיים תוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, לחסוך הרבה כסף ולתת שירות מיטבי ללקוחות.

 

איש מכירות

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »