חיפוש

איך בוחרים סטנד אפ קומדי?

מתכננים אירוע פרטי והחלטתם להשקיע באוכל, בעיצוב ובאטרקציות? נסו להפיק מהאירוע שלכם את המקסימום ואל תבחרו בעוד אטרקציה משעממת שתמיד פוגשים באירועים. מופע סטנד אפ קומדי הוא דרך מקורית לאירוע מקפיץ ומצחיק שהאורחים שלכם לא ישכחו לאורך זמן. השאלה היא איך בוחרים סטנד אפ קומדי – על כך במאמר הבא.

 

הכול אישי

אחד הפרמטרים לבחירת סטנד אפ קומדי לאירועים היא לבחור במופע אישי אותו תופרים במיוחד לקהל כשהדגש הוא על חתן או כלת השמחה. למרות זאת, ישנם אירועים העוסקים במפגשים משפחתיים או אירועי עובדים ששם הדגש יהיה על כולם. כדי שהכול יהיה אישי, חשוב לעדכן את הסטנדאפיסט בסיפורים משפחתיים או אנקדוטות מהעבודה, תחביבים משותפים, סיפורים, זיכרונות, תמונות מצחיקות וכד'. מידע נוסף באתר standup-now.co.il.

 

החשיבות של הסטנדאפיסט

הפרמטר העיקרי למופע סטנד אפ מוצלח הוא בחירת הסטנדאפיסט. חשוב לבחור באדם מומלץ, מקצועי ומנוסה שיודע להפעיל אירועים על הצד הטוב ביותר. מופע של סטנדאפיסט באירועים יותר קשה לתפעול ממופע סטנד אפ קומדי במועדון כיוון שהוא מתאים את המופע במיוחד לקהל ולא בצורה כללית כמו במועדון.

לפיכך, הסטנדאפיסט צריך להיות כישרוני ובעל יכולת אלתור מרשימה. ביחד עם זאת הוא צריך להתאים את עצמו לגיל הממוצע ולהיות ער לקהל על מנת לא לפגוע בנקודות רגישות.

 

היכן מקבלים המלצות על מופע סטנד אפ קומדי?

כדי לבחור במופע סטנד אפ קומדי משובח יש להיכנס לאינטרנט ולחפש סטנדאפיסט עם המלצות וחוות דעת של אנשים שהזמינו מופע לאירוע פרטי. כמו כן, באתרים של סטנדאפיסטים ישנו תיאור מדויק של המופע ולמי הוא מיועד ובנוסף סרטונים ותמונות מאירועים שיכולים להמחיש את מהות האירוע.

כמו כן, חיפוש של מופע סטנד אפ קומדי יכול להיות באזור המגורים על מנת לחסוך עלויות נסיעה של הסטנדאפיסט ולאתר אדם שמפורסם ומומלץ בעיר בה אתם גרים.

 

מופע מדויק וקולע

המלצה נוספת היא לבחור במופע סטנד אפ של 45 דקות על מנת לא להלאות את הקהל יתר על המידה. רק לצחוק לאורך כשעה זה מעייף וכואב בפה. חוץ מזה צריך להותיר זמן גם לאוכל, לריקודים ולמינגלינג של האורחים. מופע כזה הוא לא קצר מדי ולא ארוך מדי ולכן אף אחד לא יתלונן על האורך ואתם תקבלו תמורה בעד התשלום.

 

מה עדיף מופע דינמי או מופע בשילוב מוסיקה?

ההחלטה באיזה סוג של סטנד אפ קומדי לבחור היא כולה שלכם. מופע דינמי הוא מופע בו סטנדאפיסט מסתובב לפני המופע בקהל ומייצר איתו דינמיקה. אחר כך הוא משתמש במופע בשיחות עם הקהל ומאלתר מהן בדיחות. במופע סטנד אפ מוסיקלי הסטנדאפיסט משלב מוסיקה ושירים מצחיקים, לעיתים בליווי כלי נגינה, ממציא מילים חדשות ומצחיקות לשירים ידועים ועוד. לסיכום, אל תתפשרו על מופע הסטנד אפ ובחרו בטוב ביותר.

קומיקאי

באותו נושא