חיפוש

איך לבחור את כרית ההריון שמתאימה לי?

קנייה של כרית הריון הינה זהה לקנייה של נעליים, בגד וכובע.

מדובר בפריט שצריך להיות מותאם במיוחד עבורך.

לכן, בחירת הכרית צריכה להיעשות תוך בירור מעמיק אודות כמה עניינים חשובים.

בשורות הבאות נציין בפנייך את האופן הנכון ביותר לבחירת כרית הריון שיאפשר לך לחוות מקסימום נוחות עד הלידה ואפילו לאחריה.

הישארי אתנו ותגלי את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

מה זו בכלל כרית היריון?

למקרה שזה ההיריון הראשון שלך או שפשוט לא היית זקוקה (באופן פלא) לכרית היריון בהריונות הקודמים שלך, כדאי שתדעי תחילה מה זו בכלל כרית הריון. מדובר בכרית שמעוצבת באופן כזה שמאפשר לך להרגיש בנוח בכל תנוחה שהיא. בכרית ניתן להשתמש במצבים הבאים:

  • במהלך שינה על הצד
  • לאחר ההיריון למטרת הנקה
  • לאחר ההיריון למטרת תיחום התינוק בתוך מיטת תינוק ועוד

כרית הריון משמשת ברוב המקרים לשינה, כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת בוחרת בכרית שתאפשר לך לישון במקסימום נוחות, את צריכה ליישם את הטיפים הבאים:

 

טיפ מספר 1 – תבדקי את עובי הכרית

אם הסתדרת עד עכשיו ללא כרית היריון, בטח השתמשת בכריות אקראיות שהיו לך בבית. סביר להניח שהן לא עשו את העבודה כמו שצריך ולכן הגעת לכאן, ובכל זאת, את יכולה לבדוק מהו עובי הכרית שבה השתמשת עד עכשיו. עובי זה יאפשר לך למצוא כרית הריון מומלצת שמתאימה לצרכים שלך. יש מי שמעדיפה לבחור בכרית מלאה, בזמן שיש מי שמעדיפה כרית עם מעט ריפוד.

 

טיפ מספר 2 – תבחרי בכרית ארוכה

כריות הריון צריכות להיות ארוכות יחסית, כדי שהן יאפשרו לך להניח אותן לאורך הגוף כשאת במנח שכיבה על הצד. לכן, בעת בחירה של כרית כזו, את צריכה לבדוק את אורך הכרית ולבדוק שהיא עוברת את קו הברכיים. אזור הברכיים ידוע כאזור רגיש במיוחד באזור ההיריון ויש עליו לא מעט לחץ. כרית ארוכה תאפשר לחצוץ בין הברכיים ולהביא להפחתת הלחץ עליהן בזמן שכיבה על הצד.

 

טיפ מספר 3 – תבחרי את הצבע המתאים לך

הטיפ הזה עשוי להישמע לך אולי מיותר, אבל אנחנו יכולות לך מניסיון שבחירה של צבע היא משמעותית. שכן, מדובר בכרית שצפויה להישאר אתך לאורך זמן. היא תשמש אותך לא רק לאורך ההיריון, אלא גם במהלך ההנקה או במצבים שבהם תרצי לשבת בנוחות ולהעניק לבייבי שלך בקבוק תמ"ל. את תמצאי את עצמך מחפשת כל מיני דרכים להקל על עצמך במצבים שונים גם כשמגיעים אורחים. בחירת כרית שמתאימה לטעם שלך ולסגנון שלך תאפשר לך להרגיש בנוח כשמגיעים אלייך אורחים שרואים אותך עם הכרית הנבחרת.

 

לסיום

עד כאן הטיפים שיאפשרו לך לבחור את כרית ההיריון שמתאימה לך ביותר. אנחנו מאחלות לך שתמצאי אותה בהקדם כדי שתוכלי לישון טוב בלילה.

ספה

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »