חיפוש

איך לבחור את עגלת הקניות שלך

רבים בוחרים לזנוח את שקיות הבד ושקיות הפלסטיק בצד ולתת מקום לעגלת קניות מסיבות שונות. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שגם אתם מתכננים לרכוש בקרוב עגלת קניות חדשה. רגע לפני שתצאו לקנות את העגלה החדשה שלכם, כדאי שתקראו בעיון רב את השורות הבאות, בהן יתגלה לכם איך אתם צריכים לבחור את עגלת הקניות הבאה שלכם.

 

שלב ראשון בבחירת עגלת הקניות –  המשקל

אתם צפויים לסחוב את עגלת הקניות שלכם ממקום למקום כשיש בה משקל רב של קניות. לכן, אתם צריכים לבדוק שאתם מקלים על עצמכם בכל הנוגע לעניין המשקל. ההמלצה שלנו היא לבחון לעומק את משקל העגלה הקיימת ולבדוק שמדובר בעגלה קלת משקל, כזו שתוכל לאפשר לכם לשאת אותה בקלות כשהיא מלאה מתוכן וגם כשהיא ריקה, בדרך אל מקום הקניות.

 

שלב שני בבחירת עגלת הקניות – כושר נשיאה

השלב השני ברכישה של עגלה קניות הוא שלב כושר הנשיאה. אתם צפויים לשאת אתכם את העגלה ממקום למקום עם משקל רב, לכן, אתם צריכים לבדוק שהעגלה תעמוד במשקל זה ולא תקרוס. עגלה שיש לה כושר נשיאה היא כזו שיכולה לשאת לפחות 50 קילו. עגלה שיכולה לשאת משקל נמוך מזה צפויה לגרום להרס של אחד או יותר מחלקי העגלה הבאים:

 

  • גלגלי העגלה
  • ידית העגלה
  • תחתית העגלה

 

אם אתם מתכננים להשתמש בעגלה באופן קבוע במשקל רב של קניות, אתם יכולים לבחון את העגלה מראש, בחנות. רק אל תשכחו להניח בפנים מוצרים שונים שיגיעו למשקל של לפחות 50 קילו. כך תוכלו לראות האם העגלה מצליחה לשאת את המשקל או שמא, היא לקראת קריסה.

 

שלב שלישי בבחירת עגלת הקניות – קיפול

לא כל עגלת קניות יכולה להתקפל, אבל אלו שיכולות להתקפל צפויות לשנות את החיים שלכם. אתם הרי צפויים לנסוע אל מקום הקניות ברכב, באוטובוס או שאולי אתם בכלל הולכים אליו ברגל. בכל אופן, כדי שלא תסחבו את העגלה הריקה אתכם, אתם יכולים לקפל אותה. שימו לב, יש עגלות שמגיעות עם סל פנימי שניתן להסרה. לאחר הסרתו יש אפשרות לקפל את העגלה בקלות.

 

שלב רביעי בבחירת עגלת הקניות – חנות מומלצת

השלב הרביעי בבחירה של עגלת קניות טובה הוא רכישה בחנות מומלצת. אם אתם מתכננים לקנות את העגלה בחנות שאינכם מכירים, אנו מציעים לכם לבצע מחקר מקיף אודות החנות ולבחון שאכן מדובר בחנות איכותית. כך תוכלו להיות בטוחים שגם העגלה הנבחרת היא איכותית ועמידה לאורך זמן.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת אתם יודעים איך לבחור את עגלת הקניות הבאה שלכם, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולמצוא את העגלה המושלמת עבורכם. מאחלים לכם שתבצעו רכישה נכונה ועניינית, כזו שתאפשר לכם ליהנות מעגלת הקניות שלכם לזמן ממושך.

עגלת קניות

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »