חיפוש

איך לבחור את שמיכת הפוך האולטימטיבית בשבילכם?

עכשיו בשיאו של החורף הבתים נוטים להיות קרירים וזה כמובן משפיע על הגוף ועל המצב רוח! בין אם אתם חובבי חורף או לא, אתם עדיין בטוח אוהבים להתפנק מתחת לשמיכת פוך חמימה ונעימה כשבחוץ רעמים וגשם. למעשה זה אחד הפינוקים הכי גדולים של החורף! אם כבר להתפנק אז שווה להשקיע בשמיכה הכי נעימה והכי מתאימה עבורכם. כזו שתעשה לכם נעים בגוף ותחכו לחזור הביתה להתחפר בה עם שוקו וסרט טוב! ככה רבותי נהנים מהחורף!

 

 איך בוחרים את שמיכת הפוך הטובה ביותר עבורכם?

קודם כל חשוב לציין שההעדפה לסוג השמיכה משתנה מאדם לאדם. ניתן רק לקוות שאתם ובני הזוג מעדיפים את אותו סוג שמיכה, או להפריד רשויות (כלומר שמיכות נפרדות).

שְׂמִיכָה

אז לאיזה דברים שווה לשים לב כשאתם בוחרים שמיכה!

כובד או קלילות?

לא הרבה אנשים חושבים על זה אבל לכובד השמיכה יש משמעות גדולה. אולי אתם נהנים מקצת משקל על הגוף ומוציאים את זה מרגיע. לעומת זאת חלק מהאנשים יעדיפו שמיכה קלילה ולא יהנו מהתחושה הזו של כובד על הגוף. שאלו את עצמכם איזה מין אנשים אתם בנושא הכובד והקלילות וביחרו שמיכה בהתאם.

 

גדול או קטן?

בענייני שמיכות פוך הגודל כן קובע. בחרו שמיכה שמתאימה לגודל המיטה ולמי שמתכסה בה. חשוב שהשמיכה תהיה מספיק גדולה כך שלא תבלו את הלילה עם הרגליים מחוץ לשמיכה! הגודל של השמיכה משמעותי במיוחד כשאנחנו ישנים עם עוד מישהו או מישהי במיטה במקרה הזה כדאי לבחור שמיכה גדולה ממש אחרת תמצאו את עצמכם במלחמת משיכות.

 

חמימות

הסיבה לשמה התכנסנו – החום – אתם מעדיפים שמיכות ממש חמות או קלילות יותר? איפה אתם גרים? כמה קר בחדר שלכם בלילה? ענו לעצמכם על השאלות האלה ותדעו מה רמת החום שתצטרכו בתוך שמיכת פוך.

 

ריפוד השמיכה משי של נסיכות או כותנה של מלכים?

קטגוריה ממש חשובה – במה השמיכה עטופה? כלומר החלק שיהיה מתחת לציפייה. אם הוא נעים במיוחד זה משפיע לחיוב על כל חווית השנה שלכם. מששו את שמיכת הפוך שאתם רוצים לקנות. אנחנו ממליצים בעיקר על כותנה אורגנית, משי או במבוק. אבל כאמור כל אחד הוא אחר ולכל אחד מאיתנו משהו אחר יהיה מאד נעים.

 

 המילוי של השמיכה

אחרון ואולי החשוב ביותר מה יש בתוך השמיכה? האם השמיכה מחומרים טבעיים או סינטטיים? מה יהיה יותר נכון עבורכם? המילויים הקיימים: ברווז, אווז, משי, צמר וסיבים סינתטיים. וכל אחד אוהב משהו אחר בהתאם לתחושת הגוף, הריח, הכובד או אלרגיות שלא עלינו.

לסיכום, בחירת שמיכת פוך היא אירוע משמח שמעיד שהחלטתם להשקיע בעצמכם באחד המקומות הכי חשובים בבית ובדיוק בעונה הנכונה. מגיע לכם להתפנק – חפשו את השמיכה הכי טובה עבורכם ללילות של שינה מתוקה וחורף נעים.

שְׂמִיכָה

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »