חיפוש

איך לבחור בדים לתפירה?

מתלבטת אילו בדים לבחור בעבור תפירה? ובכן, אנחנו כאן עם כל הפרטים בחשובים ביותר שכל תופרת חייבת להכיר בטרם מתחילים במלכת התפירה.

בחירת בדים – קשה יותר מאי פעם

בחירה של בדים בעבור מלכת תפירה הפכה לקשה מאוד בשנים האחרונות, וזאת בשל העובדה כי כיום ישנם אין ספור בדים אותם ניתן לבחור בחנויות מתמחות כמו גם בשווקים. חשוב לזכור כי למעשה לבחירת הבד יש משמעות רצינית מאוד מבחינת ההצלחה של התוצר משום שבמידה ואנו נבחר בד אשר איננו מתאים בעבור מכונת תפירה עמה אנו עובדים, התוצר עשוי עלול להיראות כחובבני וזול. משום כך, ישנה חשיבות רבה לבחירה של בדים איכותיים,  כמו גם לשימוש במכונת תפירה איכותית של יוקי אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום ואשר תאפשר לכם לתפור ברמה מקצועית וגבוהה.

בגדים

מהם הבדים הקלים ביותר לתפירה?

בחירה של בדים היא כאמור בחירה לא פשוטה, אולם ביקשנו מהמומחים של חברת יוקי להסביר מהם הבדים הקלים ביותר לתפירה אשר יאפשרו לכם להתחיל. למעשה, הבדים הכי טובים להתחלה הם פשתן וכותנה, אך יחד עם זאת מדובר בבדים יקרים יחסית ביחס לבדים אחרים. בנוסף, מומלץ לבחור בבדים נושמים אשר מתאימים למזג האוויר בישראל, ועל כן בחירה בבדים כדוגמת ויסקוזה וטריקו מומלצים גם הם. בדים נוספים אשר מתאימים לרמה של מתחילים כמו גם כאלו אשר צברו וותק בתחום הם טול וסאטן, ואילו הבדים הקשים ביותר הם ג'ינס ופלנל.

רכישה של בדים – באמצעות חנות מקצועית בלבד

על מנת שתוכלו להקל על עצמכם עם תהליך הבחירה של הבד, מומלץ לגשת לחנות אשר מתמחה בנושא ואשר יודעת להעניק קשת רחבה של מחירים נוחים אשר יאפשרו לכם לבצע את הרכישה, כאשר במעמד הרכישה חשוב להקפיד ולשים לב כי מדובר בבד איכותי אשר נשמר בצורה טובה. בנוסף, מומלץ ואף רצוי להתמקח, וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן לקבל מחירים זולים מאוד בעבור בדים כדוגמת ויסקוזה, אולם חשוב לזכור כי במידה ואתם רוכשים בדים זולים יחסית טעויות התפירה אשר עלולות להתרחש יבלטו בצורה משמעותית. נקודה נוספת וחשובה ברכישה של בדים טמונה במכונת התפירה אשר יש לכם בבית. במידה ויש לכם מכונת תפירה מקצועית כמו גם של חברת יוקי, תוכלו  לתפור באמצעות מגוון רחב של בדים – זאת בשל אפשרויות רבות של תפירה אשר ניתנות באמצעות המכונה, וזאת על מנת שתוכלו לתפור באמצעות מגוון רחב של בדים את הפריטים עליהם אתם חולמים. לסיכום, אין ספק כי רכישה של בדים באמצעות חנות מקצועית והכוונה של איש מקצוע יכולה להקל בצורה משמעותית על תהליך הבחירה, ועל כן מומלץ לבקש המלצות מחברים עמיתים לעבודה וכן פורומים מקצועיים אודות חנויות אשר מאפשרות לרכוש בדים לתפירה.

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »