חיפוש

איך לבחור מטפלת זוגית

כמות האסונות והמידע אליו אנו נחשפים, מותירה אותנו רגישים וחשופים יותר בפני מצבי רוח משתנים. אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו נזקק לטיפול זוגי. אך מה לעשות שכדי לשמר את הקיים אנחנו צריכים לעזור לעצמנו. לא סתם מאחלים לבני זוג שיהיה הבניין בניין עדי עד.

כי לבנות את הזוגיות, לעולם לא מסיימים. זוגיות היא תהליך של בנייה מתמדת. וכשצריך מטפלת זוגית שתסייע לנו להחזיר את האהבה הראשונית, כדאי להכיר את הדרך לבחירת מטפלת זוגית טובה. במיוחד בשבילכם ריכזנו מידע בנושא. מוזמנים להמשיך איתנו.

מתי מטפלת זוגית יכולה לעזור?

כמו שאמרנו, הזוגיות לא נבנית ביום אחד. ולא רק זאת, אלא שהעבודה של שמירה על זוגיות מהנה ונעימה היא תמידית. כבר לאחר החתונה אתם מגלים שבן הזוג הוא לא כמו שחשבתם. צדדים נוספים באישיות שלו מוארים בפניכם ואתם חושבים פעמיים על כל מה שהיה כאן…

חשוב להבין, מטפלת זוגית יכולה לסייע לבני זוג להתמודד עם משברים ביחסים הזוגיים, אך רק כאשר יש רצון ומוכנות לשינוי. כאשר מגיעים בני זוג שלא מוכנים לשנות מהומה מהרגליהם. הסיכויים להצלחה הם לא גדולים, הם אפילו יורדים בכיוון ההפוך…

מטפל זוגי

משבר זוגי מוביל לצמיחה

כל זוג ותיק כבר ראה משבר אחד ואפילו יותר (הרוב המוחלט) בחיי הנישואין שלהם. חשוב להבין שמשבר זוגי הוא דבר נורמלי. לפעמים אחד מבני הזוג עובר חוויות הגורמות לאופיו להשתנות. הזמן עושה את שלו ומשברים זוגיים הם אפשריים בשל מגוון ענק של סיבות.

למרות זאת, חשוב לדעת שניתן לטפל במרבית המשברים, עם נכונות ורצון לסייע ולהוביל שינוי. בני זוג המעוניינים לעזור לעצמם, פונים למטפלת זוגית שתכוון אותם בדרך הנכונה ותעניק להם כלים להתמודדות יעילה ולפיתוח חוסן זוגי. יחד עם זאת, כדאי שתתחילו לעקוב אחרי עצמכם, משבר זוגי מצמיח את בני הזוג למקומות חדשים עוד יותר מאהבה הראשונית שהייתה להם לאחר החתונה. שווה ללכת לטיפול זוגי ולמנף את הזוגיות קדימה.

 

איך בוחרים מטפלת זוגית טובה?

כאשר מחפשים אנשי מקצוע ההמלצה היא בדרך כלל היא לשאול חברים כי מחברים אפשר לקבל את כל האמת, גם כשהיא פחות נעימה. אך לא כל חבר ירצה לחשוף בפניכם שהוא נעזר במטפלת זוגית ולא כל אחד ירצה לערב בכך את חבריו. לכן, ההמלצה היא לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום הנפש לקבלת המלצה על מטפלת זוגית שיכולה לסייע לכם.

ניתן לחפש גם בגוגל ולהיכנס להתרשם מהמטפלת, מדירוגי הגולשים ואיפול להרים טלפון ולשאול את השאלות המתאימות. חשוב לפנות למטפלת מקצועית בעלת תואר טיפולי, כזו שתוכל לסייע לכם במקצועיות ותחזיר לכם את הרוגע והשלווה שאתם כל כך צריכים.

 

לסיכום

טיפול זוגי הוא דבר שגרתי לו כל זוג מגיע במהלך חייו. כפי שסיכמנו כאן ראינו כי בבחירת מטפלת זוגית ישנן נקודות שכדאי לברר כשהמקצועיות היא המובילה. בהצלחה.

מטפל זוגי

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »