חיפוש

איך לבחור מלונה לכלב שתתאים לו לשנים קדימה

הכלב הוא החבר הטוב ביותר שלנו, לכן נרצה להעניק לו את המלונה האידיאלית והטובה ביותר שנוכל למצוא. איך בוחרים את המלונה? זה כבר סיפור אחר, השוק יודע להציע לנו כל כך הרבה אפשרויות שאנו עלולים מעט להתבלבל – המאמר הבא יעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

בדיוק כמונו, הכלבים צריכים מקום משלהם בו הם ירגישו בטיחות הגנה ונוחות מקסימלית. בדיוק בשביל זה נועדה המלונה – אולם מעבר לנוחות של הכלב, היא מסמלת חלק משמעותי באילוף הכלב שלנו – הכלב צריך להכיר את המלונה ולהרגיש בנוח להיות בה כשאנחנו מצווים עליו ללכת למקומו.

כדי לבחור את המלונה בצורה המושכלת ביותר, עלינו להכיר את היתרונות והחסרונות של מלונה מציעה כמו גם את הדרך שבה נבצע את ההתאמה בין הכלב לבין המלונה שנרכוש עבורו – במאמר הבא נסביר בדיוק איך תעשו את זה נכון.

 

גודל המלונה

המאפיין החשוב ביותר בבחירת המלונה עבור הכלב שלכם, הוא כמובן הגודל של המלונה. עלינו לבצע התאמה מושלמת בין גודל הכלב לבין גודל המלונה, וכמובן להתחשב בגדילת הכלב והמימדים שאליו הוא עתיד להגיע – במידה והוא עדיין גור. לכן מומלץ לגשת ולחקור חנות חיות באר שבע ולהסתכל על מגוון הגדלים של המלונות בחנות, וכמובן למדוד את כלבכם קודם לכן – במידה והוא עדיין גור, יש לברר איזה מידות הוא עתיד להגיע כשיגיע לשיא בגרותו.

 

מלונה מאווררת

מלונה לכלב צריכה להתאים לכל מזג אוויר – חורפי או קייצי, על כן עלינו לוודא שהמלונה מציעה אוורור לימים בהם חם בחוץ ועם זאת הגנה מוחלטת מפני הגשם לימים קרים יותר. המטרה היא לגרום לכלב להרגיש בנוח לשהות בתוך המלונה כמעט בכל תנאי מזג האוויר, שכן זה המקום שבו הוא צריך להרגיש הכי בנוח.

 

מאיזה חומר עשויה המלונה?

רוב המלונות מתחלקות לשני סוגים – מלונות מפלסטיק ומלונות מעץ. שני הסוגים מציעים יתרונות וחסרונות יחד, על כן עלינו לבצע התאמה בבחירת הסוג שממנו עשויה המלונה לבין צרכי הכלב וצרכיו של הבעלים.

קיימות מלונות רבות בשוק שעשויות מפלסטיק, הפלסטיק מציע יתרונות רבים כמו – ניידות, הפלסטיק קל ועל כן קל להעביר את המלונה ממקום למקום, החומר קל לניקוי ולרוב גם עמיד בפני פגעי מזג האוויר (גשם). אולם, קיימים סוגי פלסטיק שלאו דווקא יהיו עמידים מספיק בפני פגעי מזג אוויר חמים, והחומר לאו דווקא יהיה כל כך נוח למנוחה של הכלב.

לעומת זאת, מלונות עץ – כן יציעו בידוד טוב יותר בימים החמים, אולם יהיה קשה יותר לנקות את המלונה ובמידה ואתם בוחרים במלונה הזו מוטב שתבדקו שהיא מצופה בחומר דוחה רטיבות לימים גשומים. לסיכום, אנו ממליצים לגשת לחנות חיות מקצועית ולהתייעץ עם המוכר בחנות בנוגע להתאמת המלונה המושלמת לכלב האהוב שלכם.

מְלוּנָה

באותו נושא