חיפוש

איך לבחור מערכת בקרת כניסה שמתאימה למשרד שלך

מערכת בקרת כניסה חשובה לשמירה על הביטחון האישי בבית ובמקום העבודה. בתקופה בה אנו חיים, המידע עלינו חשוף וזמין כל הזמן, ומכל מקום, לכן חשוב לבחור מערכת איכותית, טובה ומתאימה, כיצד בוחרים את המערכת הטובה ביותר?

 

מה הן המערכות החדשות בתחום?

המערכות כיום מאפשרות לכל בעל עסק או משרד לפקח ולשמור על האזורים שהוא מעוניין להגן ולמנוע כל פריצה או כניסה ללא הרשאה קודמת. המערכות מבקרות על יציאה או כניסה של כל מבקר. כיום, המערכות החדישות מאפשרות זרימת נתונים בין המערכות ובכך חוסכות צורך בהתקנה כפולה. ישנן מערכות בקרת כניסה הפועלות לפי זיהוי טביעת אצבע, ואמצעים ביומטריים אחרים. המערכות משמשות לשמירה על דלתות הכניסה למשרד, מעליות, חדרי ישיבות במשרד, חדרי שרתים ומחשבים, חניונים ועוד.

 

מה הם הסוגים השונים של מערכות בקרת כניסה?

ישנם מגוון סוגים של מערכות. המערכת הפשוטה ביותר היא אינטרקום עם קודן בדלת הכניסה. זוהי מערכת שמאשפרת כניסה ויציאה לאנשים מורשים בלבד או רק לאלו אשר יודעים את הקוד. בנוסף, ישנן מערכות ממוחשבות המאפשרות הפקת דוחות מדויקים על אודות המבקרים השונים שנכנסו לבית העסק. מערכת מסוג זה מאפשרת מתן התראות בזמן אמת, במקרה שישנו מבקר לא מורשה המנסה להיכנס למשרד, או לחילופין ניתן לקבל מידע בזמן אמת ובדיעבד על עובד אשר עזב את מקום העבודה לפני הזמן.

 

למה חשוב לשים לב בבחירת המערכת?

בבחירת מערכת בקרת כניסה נכונה, חשוב לדעת מהם הצרכים האישיים שלכם, ולמצוא את המערכת המתאימה ביותר, מתוך המגוון הרחב הקיים בשוק. בנוסף, ניתן לשקול שילוב של מערכת בקרה עם אמצעי פיקוח נוספים כגון מצלמת אבטחה. למשל, במשרד בעל מעט דלתות וחדרים, מערכת בקרה עצמאית היא כנראה המתאימה ביותר. מערכת זו לא דורשת חיבור למחשב ולתוכנה מיוחדת. הוספת והסרת משתמשים נעשית באופן עצמאי ישירות על המערכת, ומחיר התקנתה יחסית זול. זו מערכת קלה ופשוטה לשימוש.

 

מה הם היתרונות של מערכת בקרת כניסה?

היתרון המרכזי של מערכת בקרת כניסה היא העבודה שהיא מאפשרת שליטה גבוהה בכל הנוגע לכניסה אנשים למקום העבודה. ניתן למנוע כניסה של אנשים לא רצויים, ולשמור על ביטחון ועל הפרטיות של השוהים במשרד. בנוסף, משרדים אשר בהם יש מידע חסוי וסודי, יכולים לעשות במערכות אלו שימוש ולהימנע מדליפות מידע לא רצויות. בנוסף, השימוש במערכות אלו הינו פשוט וידידותי למשתמש. הוא אינו מצריך מאמץ רב, ולצד זאת מאפשר פיקוח מתמיד וממושך.

 

לסיכום

מערכת בקרת כניסה הינה פתרון מצוין לכל בעל עסק אשר מעוניין לשמור על מקום העבודה שלו, בצורה מתוחכמת ומתקדמת, אשר תמנע כניסה של גורמים לא רצויים. למערכות אלו יתרונות רבים, והן משרות תחושת הביטחון במשרד.

כניסה למשרד

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »