חיפוש

איך לבחור קולר נגד פרעושים וקרציות לכלב שלך?

הפרעושים והקרציות שוב חזרו? אל תדאגו – יש לנו את הפיתרון המושלם בשבילכם! אם עוד לא שמעתם על קולר סרסטו לכלב, כנראה שאתם לא ממש בעניינים, אל תדאגו הכתבה הבאה תעשה לכם סדר!

 

אז מה הסיפור של פרעושים וקרציות ואיך הם מגיעים אל הכלב שלכם?

פרעושים וקרציות הם יצורים חיים שנצמדים לגוף הכלב בשעת הטיול או המשחק בחוץ ועלולים לגרום לגרד רב. ניתן לקבל אינדיקציה לכך שהכלב שלכם סובל מפרעושים וקרציות באמצעות סממני גרד רבים בגופו של הכלב.

כיצד תבחינו בין פרעושים וקרציות? פרעושים קטנים הרבה יותר מקרציות ולכן ההבחנה בהם קשה יותר לעין. לשם כך כדאי שתבדקו טוב טוב בפרוות הכלב בעיקר באזור הבטן והגב על מנת למצוא את הפרעושים ולוודא שזו הבעיה העיקרית שממנה סובל הכלב.

באשר לקרציות, מדובר ביצורים גדולים יותר שניתן להבחין בהם אך חשוב להבין שהימצאותם על פרוות הכלב עלולה לסכן את חייו. קרציות נושאות מחלות ווירוסים מסוכנים שעלולים אף לגרום למוות. לשם כך כדאי שתשמעו על קולר סרסטו לכלב.

 

מה זה קולר סרסטו?

קולר סרסטו הוא קולר ייעודי נגד פרעושים וקרציות. הקולר למעשה מכיל בתוכו חומרים שפותחו על מנת לשחרר באופן מבוקר ומדוד חומרים פעילים שמטרתם להילחם בקרציות ופרעושים ולמנוע מהם לעקוץ את הכלב ולהעביר לו כתוצאה מכך מחלות שעלולות לסכן את חייו ואף את חיי הבעלים!

החומרים הפעילים שנמצאים בתוך הקולר הינם אימידלופריד (חומר הנמצא בריכוז של כעשרה אחוזים), ופלומטרין (חומר המצוי בריכוז של חמישה אחוזים). העובדה שמדובר בחומרים בריכוז נמוך הופכת את השימוש בקולר לבטוח לשימוש עבור הכלב שלכם.

 

כיצד הקולר עובד ולכמה זמן הוא מחזיק?

כאמור, הקולר משחרר חומרים פעילים שדוחים את הקרציות והפשפשים. חומרים אלו משתחררים מאיזור הצוואר ומגיעים לאט לאט לכל חלקי הגוף (החל מהאף ועד הזנב). עצם פיזור החומר מתגלה כיעיל במיוחד משום שהוא יאפשר לחומר הפעיל להילחם בקרציות ובפרעושים בכל מקום בגוף הכלב. יתרון נוסף לקולר סרסטו הוא העובדה שהוא יעיל לתקופת זמן ארוכה במיוחד. מדובר בקולר שמחזיק עד לתקופה של שמונה חודשים ולכן מדובר גם בפיתרון יעיל מאוד כלכלית שיאפשר לכם להשקיע כמות נאותה של כספים עם השפעה לטווח ארוך.

 

מתי ניתן לשים לכלב קולר סרסטו?

אם אתם מתעניינים לגבי השאלה האם אין זה מוקדם מידי לשים לכלב שלכם קולר סרסטו, למשל במקרה והכלב שלכם הוא גור, כדאי שתשימו לב שלפי תנאי השימוש ניתן להשתמש בקולר החל מגיל שבעה חודשים. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם הוטרינר שלכם לפני השימוש על מנת לוודא שהוא מתאים לכלב שלכם.

 

לסיכום

אם אתם רוצים למנוע מהכלב שלכם לפגוש פרעושים וקרציות, קולר סרסטו הוא הפיתרון המושלם עבורכם! כך תוכלו להעניק לכלב שלכם שקט מהם לשמונה חודשים ולשמור על בריאותו.

חיית מחמד

 

באותו נושא