חיפוש

איך לבחור קססונית מגניבה

אז אם הגעתם למדריך הזה אני כבר יודע מי אתם, אתם האנשים שלא מעשנים רק בגלל העישון והאווירה הטובה, אתם האנשים שמעשנים כתחביב. בתוך תחביב העישון יש עשרות של אביזרי עישון שאנו נהנים מהם, ולכל אביזר אלפי דוגמאות. בחירת האביזר שלנו מצביע על האופי שלנו וכמובן על מה העישון בשבילנו. במדריך זה נדבר על איך לבחור קססונית מגניבה שמתאימה לכם.

 

הקססונית היוקרתית

בתוך המבחר הענק של הקססוניות יש את הקססוניות היוקרתיות, אלו שמניחים על השולחן במרכז הבית, והיא לא נראית שונה בנוף. סוג הקססונית הזה מתאים לאותם אנשים שבשבילם הפייסל הוא אירוע לסוף היום, לאחר יום העבודה הקשה שאתם מגיעים הביתה וכל מה שאתם רוצים הוא להניח את הראש, עם הפייסל ביד, ופשוט להירגע עם הפייסל לבד. הקססוניות היוקרתיות בדרך כלל עשויות ברזל או קרמיקה עם טקסטורות שונות ומיוחדות ובדרך כלל תהיה גם היקרה ביותר.

 

המגש

המגש הוא סוג הקססוניות שמתאימות לאלה שבשבילם הוא אירוע חברתי, הוא גודל במידותיו ומתאים להכנת כמה פייסלים בו זמנית, בדרך כלל עשוי ברזל ועמיד לתאונות שיכולות לקרות באירוע המוני. אפשר למצוא את המגש עם מבחר טקסטורות והרבה פעמים עם הדפסים ממותגים, מגש ללא ספק יכול לשקף בדיוק את מה שהחבורה שלכם אוהבת! מחירו של המגש יחסית יקר בשל מידותיו הגדולות יחסית.

 

הקססונית הניידת

הקססונית הניידת מיועדת למי שלא יכול להיפרד מהפייסל, שבשבילו העישון לא תלוי בזמן ובמקום. הקססונית הניידת עשויה לרוב מבד, עור, נייר או קרטון וניתנת לסגירה הרמטית כדי שהטבק לא יתפזר בזמן תנועה. אפשר למצוא כמה צורות מהקססונית הניידת, אין כל כך הבדל בין אחת לשנייה מלבד הנראות. אם הקססונית הניידת היא המתאימה לך, זכית! היא הכי זולה.

 

הקססונית הסטלנית

הקססונית הבאה אני מכנה אותה הקססונית הסטלנית, מקורה הוא בהודו ועשויה מקוקוס. לדעתי, הקססונית הסטלנית מתאימה לאלו שאוהבים לעשן בשטחם אך מחוץ לבית. היא מתאימה בנוף לחצר טבעית אבל מסודרת עם שולחן מעץ, לאנשים שאוהבים לעשן לבד או במתכונת מצומצמת של אנשים. הקססונית הסטלנית לרוב הסוג הזול ביותר.

ולסיכום, קססונית היא לא סתם קערה או נרתיק, היא חלק מהתחביב שלנו. לכל אחד יש הקססונית המתאימה לו. אם אתה הוא האדם שהפייסל הוא חלק מסדר יומו, בכל מקום ובכל זמן, אתה ללא ספק הקססונית הניידת. אבל לעומתך יש אדם שמספיק לו פייסל אחד ביום, "הפייסל המרגיע", הוא האדם של הקססונית היוקרתית. קססונית לא מתאימה רק לאנשים בודדים ומתאימה גם לחבורות גדולות, הינה המגש. אחרי המדריך הזה, נשאר לך רק לחפש הקססונית היפה בעינך, את הסוג שלה אתה כבר יודע.

 

כלי לקיסוס

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »