חיפוש

איך לבחור רהיטים לגינה שיחזיקו לאורך זמן?

כשקונים ריהוט לגינה רוצים לקקנות את הריהוט הטוב ביותר ולכן גם עורכים בירור לפני הרכישה. אף אחד לא מעוניין להשקיע את מיטב כספו ברכישת ריהוט גן ולמצוא את עצמו לאחר שנה אומד נזקים שקרו לריהוט שרכש. כדי לרכוש ריהוט לגינה עמיד ואיכותי, חשוב להכיר את נתוני השטח. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם מידע בנושא, מוזמנים להמשיך איתנו.

 

איך יודעים אם הריהוט עמיד?

ריהוט המכונה ריהוט חוץ אמור להיות מותאם לריהוט גינה וממילא הוא גם יהיה עמיד יותר לנזקי מזג אוויר העלולים להופיע באקלים הישראלי בו אנו חיים. כשאתם מגיעים לרכוש ריהוט לגינה, חשוב שתבדקו את עמידות המוצר.

תוכלו לבחון את טיב החומר ממנו הרהיט מיותר וכך לראות אם הוא עמיד בפני מים, גשמים ורוחות. תוכלו לבדוק גם אם קיימת אחריות על המוצר ולשאול את המוכרים בחנות על כך. ריהוט חוץ אמור להיות עמיד לריהוט חצר גם כשהשמש קופחת על הריהוט.

 

מהו החומר המועדף לריהוט גן?

באופן כללי, מרבית הריהוט המיוצר לריהוט חוץ, מיוצר מפלסטיק או מתכת. ריהוט מפלסטיק לא נהרס בגשמים, רוחות ואף לא בשמש הקופחת.

ריהוט ממתכת עלול לפתח חלודה ולכן ההמלצה היא לרכוש ריהוט ממתכת המיועדת לגינה בעלת ציפוי נגד חלודה.

בנוסף לכך, אם בחרתם לשלב כיסאות מרופדים או כל מערכת ישיבה אחרת בגינה שלכם, חשוב שתקחו בחשבון גשמים צפויים ולכן העדיפו לבחור ריהוט בעל ריפוד דוחה נוזלים וקל לניקוי.

 

אילו רהיטים כדאי לבחור לריהוט הגינה?

קיימים מגוון סוגי רהיטי גן שיכולים לשדרג את הגינה ולהפוך אותה למפנקת ומטעינת כוחות. ההמלצה היא לא לוותר על פינת ישיבה בה אפשר פשוט לרבוץ ולהירגע ממרוץ החיים. פינת הישיבה תוכלו לשלב נדנדה מפנקת, כיסא נדנדה או אפילו כיסאות רכים ומזמינים.

אם אתם אוהבים לשבת לאכול בחוץ ויש לכם מקום לשולחן וכיסאות בחצר לכך, אל תוותרו על שולחן גינה גדול וסביבו כיסאות תואמים. תמיד בבחירת ריהוט לגינה כדאי לחשוב לפני הכל, על הצרכים האישיים שלכם. אין סיבה להעמיס את הגינה בריהוט מיותר ולא שימושי.

אם אתם טיפוסים שפחות יושבים לאכול סביב שולחן וכיסאות כשמדובר באכילה בחצר, ייתכן ותעדיפו להשקיע ברכישת מנגל מקצועי ושולחן בר החוסך במקום. כל ריהוט נבחן לגופו ולכן חשוב למפות היטב את הצרכים לפני רכישת ריהוט לגינה.

 

שורה תחתונה

כשרוצים לרכוש ריהוט לגינה שיחזיק לאורך זמן, חשוב לבחון את עמידות החומר. ההמלצה היא לרכוש ריהוט מותאם לגינה ולתנאי מזג אוויר משתנים. ריהוט מפלסטיק או מעץ טבעי עשויים לתת לכך את המענה המושלם. אך גם כאן ההמלצה היא לא לסמוך בעיניים עיוורות וכן לערוך בירורים ולבדוק מה גובה האחריות הניתנת לריהוט, מהן התוויות השימוש וכו'.

שולחן וכיסאות

 

באותו נושא