חיפוש

איך לבחור שירים לחתונה בעזרת הדיג'יי

אחד מאנשי המפתח בחתונה, הוא כמובן התקליטן או הדיג'יי של האירוע.

הוא יכול להרים את האירוע, או במקרה של בחירה פחות טובה, לגרום לאירוע להיות עייף, או פשוט עם מוזיקה לא מתאימה.

כמובן שהחתונה היא אירוע מרגש בפני עצמו, ולמרות זאת בחירה נכונה של תקליטן ושל שירים לכל שלב באירוע יכולה להפוך את האירוע למרגש ושמח הרבה יותר.

 

איך לבחור דיג'יי לאירוע?

  1. המלצות – חשוב שתתייעצו עם זוגות שהתחתנו, גם עם כאלה שאתם לא מכירים, ותמצאו דיג'יי שמתאים לכם. דיג'יי מומלץ הוא דיג'יי שבטוח יהפוך את החתונה שלכם למסיבה מטורפת. מחפשים דיג'יי איכותי? – תקליטן לחתונה deejays.
  2. התאמה אליכם – לכל דיג'יי יש סגנון אחר, בהתאם לטעם שלו במוסיקה ולאישיות שלו. נסו לבחור דיג'יי שאתם מתחברים אליו ואל הסגנון המוסיקלי שלו.
  3. בחרו בדיג'יי שיודע לזרום עם האירוע ולהיות גמיש מבחינת בחירת המוסיקה.
  4. בחרו בדיג'יי שמבקש מחיר הוגן, כיוון שאין סיבה לשלם הרבה כסף על דיגי', כשיש בשוק המון דיג'יים מעולים במחירים אטרקטיביים.

 

התייעצו עם אנשים אחרים

מומלץ לשבת עם כמה חברים שהתחתנו ולשאול אותם על הבחירה שלהם בדיג'יי ומה אפשר ללמוד ממנה. הדיג'יי יהיה נוכח בכל רגע בחתונה – בקבלת הפנים, בחופה ובריקודים, לכן חשוב לבחור אותו בקפידה. כמו כן, חשוב לבחור את השירים בצורה קפדנית על מנת ליצור אווירה ייחודית וטובה.

 

איך לבחור שירים לחתונה ביחד עם הדיג'יי?

גם לאחר שבחרתם דיג'יי, המשימה לא נגמרה. חייבים לערוך אתו ישיבה, ומומלץ אפילו יותר מפעם אחת, כדי שהוא יבין מה הסגנון שלכם, וידע איזו אווירה אתם רוצים באירוע. לאחר הפגישה הראשונה, שלחו לו שירים שחשוב לכם שיהיו בחתונה, או שירים שהאורחים שלכם ישמחו לשמוע בחתונה.

 

שירים לכל שלב בחתונה

עליכם לחשוב על שירים גם לריקודים המאוחרים וגם לקבלת הפנים ולאוכל. לאחר ששלחתם את כל השירים לדיג'יי, יש לקבוע פגישה נוספת שבה אתם עוברים על השירים ביחד. נסו אפילו לעבור אתו על כל רשימת ההשמעה של האירוע ולהכניס עוד שירים שאתם רוצים, ולראות איזה שירים הוא מתכנן להוסיף ולכוון אותו יותר טוב לגביהם, ואולי גם לפסול שירים מסוימים שמגיעים ממנו שפחות אהבתם.

 

מה חשוב שיהיה בחתונה?

הדבר החשוב ביותר בחתונה הוא האווירה, לכן למוסיקה יש הרבה משמעות. מוסיקה במהותה יוצרת אווירה, בשל כך עליכם לבחור אותה ואת הדיג'יי בקפידה

 

סיכום

דיג'יי הוא אחד הספקים הטובים ביותר בחתונה, משום שהוא אחראי על המוסיקה ועל האווירה שתיווצר באירוע. כדאי לכם להשקיע בבחירת הדיג'יי, לבחור שירים בקפידה, לערוך עם הדיג'יי ישיבות ולהגיע מוכנים לאירוע. ככל שתכינו את עצמכם טוב יותר, האירוע יעבוד טוב יותר.  מזל טוב, ושתהיה חתונה מדהימה!

 

איש מנגן

באותו נושא