חיפוש

איך לדאוג לשעות שינה סדירות עבור ילדכם

כאזרחים חדשים בעולם, לילדי אין עדיין את סדר השינה שמבוגרים מורגלים אליו.

מחזור השינה שלהם עדיין לא סדיר, ומעבר לכך, הם עדיין לא מבינים מה זה מחזור שינה.

בנוסף, הרגשות החדשים שהם חווים, ובאופן כלליל כל המידע שהם קולטים ומעבדים כל יום יכול להיות מאוד מעייף, מטריד וגורם המייצר אי סדר.

כיום, לא סתם אומרים לאנשים הנמצאים בהתלבטויות שונות "תישן על זה לילה".

זה תקף עוד יותר לקטנים שלנו. אז דואגים לשעות שינה סדירות בשבילם?

 

סדר יום ברור

בראש ובראשונה, חשוב להניח יסודות לשגרה. בבוקר מתעוררים, מצחצחים שיניים ואוכלים ארוחת בוקר. לאחר מכן הולכים לגן או לבית הספר היסודי. הולכים לחוג ואם יש זמן גם לאיזה חבר, עושים שיעורי בית, אוכלים ארוחת ערב והולכים לישון. ברגע שמתרגלים לכך שכל פעולה מתבצעת בשעה מסויימת, אקט השינה יראה כדבר שבשגרה שצריך לקרות בשעות הערב.

 

תרגול פרידה

דרך מצוינת שעוזרת לילדים בגיל הרך להירדם הוא תרגול פרידות. לעיתים, קשה לילדים ללכת לישון בעקבות געגוע להורים ולאחים. כנראה שהפחד לפספס והאהבה להורים נמצא אצלינו מלידה. פתרון שיכול לסייע הוא תרגול פרידה זמנית. כאש הילד הולך לישון והוא מתנגד ללכת לישון בשעה הרצויה, אפשר להגיד לו שעכשיו אומרים "ביי ביי"  לאבא ואמא, ולאחים ולשמש. ומחר בבוקר ייפגשו כולם שוב, כמו שהשמש שוב תעלה. זה יסייע לילד בהבנת רעיון הזמן ויעגן אצלו את ההבנה לכך שדברים עובדים בצורה מעגלית, וכמו שהולכים לישון, כך גם מתעוררים, כל יום מחדש.

 

האחת הנכונה בשבילו

אם חשבתם שאתם יכולים הליות בררנים בנושא הזה, תתפלאו. ילדים יכולים להיות בררנים, טרחנים וקוליים במידה והמיטה אינה לשביעות רצונם. זה יכול לנבוע מכך שהמיטה לא נראית להם כפי שדמיינו או בגלל שהיא פשוט לא נוחה להם. כאשר מתרגלים הילדים לשינה מחזורית סדירה, מיטות לילדים הם דבר קריטי בצורה בלתי רגילה בסיוע לאיכות השינה שלהם. העצמות נבנות, הראש בסערה ולומד את הסביבה והגוך חייב מנוחה. מיטה נוחה, נעימה ולשביעות רצונו של הילד תעניק לו שינה איכותית מאין כמותה.

 

דברו איתו

קשה להבין איך רואה ילד את העולם. בכדי לבנות לכם, ההורים, איזשהו קנה מידה למה שעובר הילד ואיזה חוויות הוא מעכל, דברו איתו בשעות הערב, לפחות כשעה לפני זמן השינה. תנו לו הזדמנות להתבטא, גם עדיין אינו מדבר הכי ברור, הקשיבו למילים שאומר בין המילים. גם אם לא בהכרח הבנתם אותו עד הסוף, הוא שחרר לאוויר את מה שעבור עליו, לטוב ולרע, וחוסר העומס הזה בראש יסייע לו להירדם בקלות. לסיכום, הסבירו לילד מהו סדר יום, דאגו לו למיטה נוחה ועזרו לפרוק את אשר על ליבו. לילה טוב.

 

ילד יושן

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »