חיפוש

איך להכניס אווירה נעימה יותר לבית במספר צעדים

הוספת צמחייה, החלפת תאורה, שימוש במבשמי אוויר ואפילו החלפת ריהוט והוספת פריטי אמנות יכולים להכניס אווירה נעימה יותר לחלל הפנים של הדירה או הבית. רוצים לשפר את איכות החיים בלי להיכנס לשיפוץ יקר? הנה כמה הצעות

מאוד חשוב לרענן את האווירה בחלל הפנים של הבית אחת לתקופה מסוימת. ריענון כזה תורם לאיכות החיים, לתחושת הגיבוש בין בני המשפחה ולרושם הראשוני שאותו מקבלים חברים ואורחים שבאים לבקר. יתרה על כך, כיום יש פתרונות מאוד אפקטיביים לשיפור האווירה הכללית בבית במספר צעדים ובלי להיכנס לתהליך מסורבל ויקר של שיפוץ כללי.

הנה למשל כמה דברים שאתם יכולים לעשות ממש היום – על מנת להכניס אווירה נעימה יותר לבית כבר ממחר:

 

1. הוסיפו צמחייה

צמחיה צריכה להיות חלק מחלל הפנים בדיוק כמו שהיא מובנת מאליה בחצר, במרפסת, בגינה או בחלל החוץ של הבניין. בשביל להכניס את הצמחייה לתוך הבית לא צריך להתאמץ יותר מדי, אלא רק להשוות בין סוגים שונים של סוקולנטים ולמצוא את אלו שהכי מתאימים לטעם האישי ואל מסגרת התקציב. כמו כן, ניתן לשלב בין צמחיה טבעית ומלאכותית על מנת לעמוד במסגרת התקציב.

 

2. החליפו את התאורה

החלפה של התאורה היא פעולה מומלצת מאוד גם בדירות קטנות וגם בבתים גדולים. בדירות קטנות, התפקיד של תאורה נכונה הוא לייצר אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח. בבתים גדולים מטבעם, ניתן לשחק עם התאורה על מנת ליצור הפרדה בין חללים שונים: כמו למשל בין הסלון, המטבח או פינת האוכל. אז אם אתם רוצים להכניס אווירה נעימה יותר לבית, כדאי להתחיל עם התאורה.

 

3. השתמשו במבשמי אוויר

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בכל הנוגע לאווירה של הבית. בין היתר, האווירה נקבעת לפי מה שמשפיע על כל החושים שלנו. היות ואחד החושים העיקריים של האדם הוא כמובן הריח, שווה לנצל את זה על מנת לרענן את האווירה בבית אחת לתקופה מסוימת. את זה עושים כמובן באמצעות שימוש בסוגים שונים של מבשמי אוויר, שהמחיר שלהם מאוד זול והאפקטיביות גבוהה.

 

4. שדרגו את הריהוט

אי אפשר לדבר על אווירה נעימה יותר בבית בלי להזכיר את הריהוט. כיום יש סוגים שונים של רהיטים שמסוגלים למלא גם תפקיד פרקטי מאוד חשוב וגם תפקיד דקורטיבי, בעיקר בבתים צפופים שאין בהם המון מקום פנוי. אז אם רוצים שהאווירה תהיה נעימה, צריך לשלב פתרונות אחסון ורהיטים חדשים.

 

5. שלבו פריטי אמנות

פריטי אמנות מומלצים גם הם עבור חלל הפנים של הבית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק בעלי הון יכולים לשלב פסלים, ציורים ואמנות בבית שלהם וניתן לעשות את זה בכל תקציב ורק בתנאי שמגלים קצת יצירתיות.

צמחיה לבית

באותו נושא