חיפוש

איך להשיג חיוך הוליוודי מושלם?

חיוך הוליוודי לא סתם נקרא כך, משמעותו היא חיוך מושלם, ללא פגמים בשיניים, ללא שיניים עקומות או בעלות רווח שמפריע או מוריד את הביטחון העצמי. ״החיוך ההוליוודי״ נקרא כך משום שהוליווד הייתה הראשונה להתחיל ולטפל ברצינות בבעיות שיניים, מה שהפך עם הזמן למילת המפתח הזו. אז איך משיגים את החיוך המיוחל?

 

החיוך המושלם יכול להיווצר על ידכם

אם אין לכם בעיות שיניים רציניות, אבל אתם רוצים להרגיש בנוח עם השיניים שלכם, חשוב מאוד שתתחילו להקפיד על כמה נקודות, ובינהן – טיפול לניקוי עששת אצל שיננית, פעם בחצי שנה. ביקור אצל רופא שיניים אחת לשנה לפחות, אם יש לכם סתימות רצוי מאוד לסתום אותן, ואם אתם ממש רוצים לשמור על השיניים שלכם בצורה הכי טובה, חשוב להימנע מצריכת אלכוהול, סיגריות, צבעי מאכל מלאכותיים ועוד המון.

 

ציפוי שיניים – הופך את החיים ליפים

ישנם כמה סוגים של ציפויי שיניים, אך בתור התחלה פנו לרופא השיניים שלכם, והוא ידע על איזה ציפוי להמליץ לכם. ישנו ציפוי של חומר מרוכב, הוא נעשה בצורה ישירה לתוך השן, ולאחר מכן הוא נדבק, ומתחיל להתקשות בעזרת אור. חשוב לדעת שישנו צורך מדי כמה חודשים לחזור ולחדש את הציפוי, לכן האופציה הזו מתאימה למי שרוצה רק להוסיף חומר לשן, או להשלים אותה כמו שצריך. זו אופציה מהירה, נוחה ועם תוצאות מרשימות.

 

ציפוי שיניים מחרסינה 

מרפאות רבות ברחבי הארץ, כמו למשל myartlook משתמשות בציפוי השיניים הנהדר השה. בשיטה זו, רופא השיניים מצלם לכם את חלל הפה, שולח את הצילום לטכנאי שיניים במעבדה, והוא מעצב לכם את הציפוי באופן המדויק ביותר, שמתאים לשיניים שלכם כמו שהן. כדי להכין את השן לציפוי, הרופא יסיר באופן מינימלי ביותר חלק מהאימייל של השן, ואז יקח מטבע של השיניים, וכך יהיה ניתן להכין את הציפוי המושלם.

חשוב לדעת כי בזמן הכנת הציפוי שיותאם לכם אישית, ככל הנראה רופא השיניים ישים לכם ציפוי מחומר מרוכב, שעליו דיברנו מקודם. הציפוי של השן מדויק, והוא גם מחזיק לטווח ארוך במיוחד.

 

הלבנת שיניים – זהו פתרון מבריק

הלבנת שיניים מומלץ מאוד לבצע אצל רופא שיניים מנוסה, בתהליך עצמו הוא מחדיר חומר פעיל לשיניים בעזרת קרן אור או לייזר, בכך הוא מחמם את האיזור ומצליח להאיץ את הבהרת השן. הוא משתמש בחומרים דנטליים איכותיים, והחומר בו הוא משתמש מכיל ריכוז גדול מאוד שלו, כך שזה יכול להוות פתרון קסם.

 

לסיכום – חיוך הוליוודי לא רק בחלום

חיוך הוליוודי כל אחד יכול להשיג היום בזכות הטכנולוגיה המדהימה שיש ברשות האנושות. מי שמרגיש חסר ביטחון בעניין השיניים שלו, חייב להכיר בזאת שישנם פתרונות כמעט לכל מקרה שיש בשיניים, וחשוב מאוד להיוועץ עם רופא שיניים ציבורי/ פרטי, ולהתחיל לחייך לכל החיים.   חניכיים

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »