חיפוש

איך להתאים צמיד פנינים לאאוטפיט שלך

כשאנחנו רוצות ללכת לאירוע מיוחד, או פשוט לדייט ראשון, כמובן חשובה לנו ההופעה שלנו וכל פרט קטן בה – ובצדק.

עלינו להרכיב יחד אאוטפיט שלם שמייצג את האישיות שלנו, הטעם שלנו ויהווה את כרטיס הביקור הראשוני עבורנו.

חלק לא קטן מאלמנטים אלו הוא כמובן אלמנט האקססוריז ולכן חשוב לדעת איך לשלב אותו בצורה נכונה והרמונית בלוק שלנו.

בין האקססוריז העיקריים ביותר שנוכל לשלב נמצא את השרשראות, הטבעות, העגילים וכמובן הצמידים. חשוב לדעת שלשים את כולם כנראה יהיה מעט יותר מדיי ויש להתאים את השילוב של כמה מהם ביחס לתלבושת עצמה, כמו גם בהתאם למהות התכשיט עצמו. לכן, בואו נלמד יחד לפי מה להתאים את האקססוריז שלנו.

 

חומר גלם

קודם כל, לא משנה איזה סוג אקססורי זה, שרשראות חרוזים או צמיד פנינים, יש חשיבות גדולה לחומר הגלם עצמו ולחשיבות שלו. משמע, להרבה חומרי יש משמעות תרבותית כלשהי ונראה כי צמיד פנינים גדול יכול להיות מעט דומיננטי מדי עבור בחורה צעירה, אבל כל עוד הוא עדין מאד וקטן זה יכול להתאים, אם השרוול שלנו לא ארוך מדיי.

לעומת זאת, חרוזים הם מעט יותר עדינים ולא מוגדרים בצורה חד משמעית כל שהיא. אבל, אם לא נרצה להבהיל את הצד השני, עדיין מומלץ ללכת על חומרי גלם קלאסיים ועדינים, ופחות דומיננטיים כמו זירקונים.

 

צבע

לאחר שהתאמנו את סוג האבן או החומר שנענוד, נתאים את הצבע לאאוטפיט שלנו. אם אנחנו לובשות לבן, אולי שרשרת פנינים לבנה תהיה מעט בוהקת מדיי לכל הלוק, אבל לעומת זאת צמיד פנינים עדין וקטן ישתלב באופן מושלם ואלגנטי. כמו כן, אם יש לנו לוק צבעוני יותר, נוכל לאזן אותו עם תכשיטים פחות דומיננטיים ושקופים, כמו זירקונים.

 

גודל

לצד הצבע, נרצה שהגודל של התכשיט יהיה בדיוק במידה הנכונה ולא צעקני או בלתי נראה מדיי. לכן, אם יש לנו תלבושת סטרפלס נוכל לענוד שרשרת קטנה או גדולה שתקשט את הצוואר. אבל, אם מדובר על צווארון יותר סגור, שרשרת גדולה עלולה להיות מאיימת מדיי. כמו כן, לשם הנוחות נסו להימנע מטבעות מאד גדולות וכבדות.

 

אירוע ומטרה

לבסוף, חשבו היטב על המקום אליו אתן הולכות והתאימו את עצמכן ביחס לכל הפרמטרים. לדוגמא, לדייט ראשון לא תרצי לענוד טבעות גדולות על הידיים ותוכלי להסתפק בעגילים קלאסיים ושרשרת עדינה. לעומת זאת, לחתונה נוכל להפגין את מיטב האקססוריז שלנו בלי להתבייש, כל עוד זה לא הכול בלבן.

 

לסיכום

התאמת תכשיטים לאאוטפיט שלנו זה לא פשוט כמו שזה נשמע ועלינו לחשוב על הרבה אלמנטים. לתכשיטים יש משמעות תרבותית לא קטנה ולכן עלינו להתכונן מראש מבחינת צבע, גודל, מטרה וכמובן חומר הגלם של התכשיט.

 

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »