חיפוש

איך אפשר לחשב את הגובה בחישוב האמריקאי?

חישובים של מידות אלו מעשים שבכל יום. בין אם מדובר על ביגוד, קניית רהיטים, או סתם השוואה בין מוצרים שונים, המידות הן מה שמאפשר לנו להבין האם מוצר מסוים מתאים לנו או לא. המידות הקלאסיות מוכרות לכולנו, ואנחנו לא צריכים שום דבר שיתרגם לנו אותן. עם זאת, בארצות הברית נוהגות מידות אחרות, ולפעמים אנחנו צריכים דרך לבצע המרה בין מידות.

 

חישוב מידות

בצורך לחשב מידות אנחנו נתקלים כל הזמן. כאשר אנחנו מזמינים או קונים מוצר מסוים, עלינו לוודא שהמידות שלו מתאימות לנו. בין מדובר על רהיט שצריך להיכנס בתוך חלל מסוים, בגד שאמור לעלות עלינו או כל דבר אחר, המידה היא מה שמאפשר לנו להעריך בצורה נכונה את הגודל של המוצר.

כל זה עובד מצוין כאשר אנחנו מכירים את המידה של המוצר ויודעים בדיוק מה המשמעות שלה מבחינה מציאותית. הבעיה יכולה להגיע כאשר המידה של המוצר היא כזו שאנחנו לא מכירים, דבר שיכול לקרות במצבים שבהם אנחנו מזמינים מוצר מחו"ל, ממדינה שבה נוהגות מידות אחרות. במקרים הללו המרת אינץ לסנטימטר או המרה של מידות היא משהו שאנחנו חייבים לדעת לעשות.

ממדים

מחשבון גבהים

מחשבון גבהים הוא הדבר שאתם צריכים להכיר בהקשר הזה. לכולנו יש מידות שאנחנו מכירים, כאשר בישראל אלו בדרך תהיינה המידות המטריות. במחשבון הזה תוכלו להכניס כל מידה אחרת שנוהגת בעולם ולהבין מה בדיוק הערך שלה במידה שאתם מכירים. זה יאפשר לכם לגשר על הפער כאשר אתם צריכים לחשב את הגובה בחישוב אמריקאי או בכל סיטואציה אחרת.

 

הערכת סדר גודל

אפשרות נוספת אם כי לא כזו שתעזור לכם בכל מצב היא להכיר את הערך היחסי שבין המידות. אם תדעו כמה אינצ'ים הם ס"מ אחד או כמה מטר זה רגל אחת תוכלו להעריך בצורה די מדויקת מה בדיוק הגודל של מוצר מסוים. היתרון בשיטה הזו היא שאתם לא צריכים אף עזר חיצוני, אולם במקרים שבהם הדיוק חשוב לא כדאי להשתמש בה כיון שאתם עלולים לטעות בכמה ס"מ.

 

מידות נוספות

לא משנה מהי המידה שאתם צריכים לחשב, במחשבון המידות תוכלו לקבל המרה בין כל המידות הקיימות. בין אם מדובר על מידות של משקל, גובה, אורך או נפח, את כל המידות תוכלו לקבל על פי המידות שמוכרות לכם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להכניס אל המחשבון את המידות שאתם רוצים לבצע המרה ביניהן, את הערך שיש לכם, ומיד תקבלו את הערך שאתם מבקשים לדעת.

 

לסיכום

המרה בין מידות היא משהו שאנחנו צריכים לעשות לא פעם. אם אנחנו לא מכירים את המידה הנתונה, כדאי לעשות שימוש במחשבון המרות שמאפשר לנו לקבל את הערך במידה המוכרת לנו. כל מה שאתם צריכים זה רק לבחור שתי מידות.

חישוב גובה אמריקאי

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »