חיפוש

איך לטפל בקעקוע טרי ?

קעקוע הוא הגשמת חלום בשביל אנשים רבים. חלק רוצים בו בשל יופיו וחלק רוצים שהוא יסמל משהו בעבורם – משהו שמייצג את עצמם או ערך שהם רוצים

לזכור.

לא משנה איזה קעקוע עשיתם ולמה עשיתם קעקוע – אתם חייבים לשמור על בריאות העור שלכם ולטפל בו כראוי במיוחד בימים הראשונים בעת ההחלמה.

איך עושים את זה ? כינסנו לכם את הדברים החשובים ביותר.

 

מה חשוב לעשות וממה חשוב להימנע ?

  1. בחרו סטודיו מקצועי ששומר על סטריליות. הקשיבו למקעקע ואל תזלזלו בהוראות, גם אם הן נראות לכם מוגזמות.
  2. לאחר החריטה המקעקע ישים לכם ניילון שישמור על הקעקוע מפני זיהום. חשוב לא לגעת בניילון ולהוריד אותו לאחר 2-4 שעות.
  3. הורידו את הניילון בעדינות, אם הוא נדבק לעור ניתן להרטיב אותו במים פושרים. אם תורידו את הניילון באגרסיביות אתם עלולים לפגוע בעור ולהעמיק את הפצע.
  4. לאחר ההורדה שטפו את הקעקוע במים פושרים בזרם חלש. אין להשתמש בספוג לשם כך, אתם עלולים לפצוע את העור ולפגוע ביופי של הקעקוע.
  5. עד ההחלמה שטפו את הקעקוע באותה צורה 2-3 פעמים ביום.
  6. לאחר כל שטיפה יש לתת לקעקוע להתייבש לבד, לא לנגב אותו. הניגוב עלול לפצוע אותו.
  7. אין לכסות את הקעקוע באופן צמוד עד ההחלמה. יש לתת לעור לנשום כדי שההחלמה תהיה טובה ומהירה.
  8. טיפול בקעקוע: לאחר כל שטיפה של הקעקוע מרחו משחה אנטיבקטרילית. המשחה תגן על הקעקוע מפני זיהומים, יש למרוח אותה במשך שבוע וחצי, או עד שהפצע מחלים. חשוב לשמור על הקעקוע מפני זיהומים כיוון שזה עלול לסכן אתכם ולהוביל לטיפולים רפואיים שונים.
  9. תשתדלו לחשוף את הקעקוע לכמה שפחות נוזלים. הימנעו משחייה במקורות מים עומדים כגון – בריכה, ים, אמבטיה וכיוצא בזה. המים עלולים לזהם את הפצע ולהוציא את הדיו.
  10. הגנו על הקעקוע מפני השמש ! השמש היא האויב הראשי של הקעקועים כיוון שהיא פוגמת במראה שלהם. כסו את הקעקוע בבגד עדין בימי ההחלמה, ולאחר ההחלמה מרחו עליו קרם הגנה איכותי.
  11. לא לגרד ! פצע שמחלים מלווה בתחושה לא נעימה שמביאה לרצון לגרד אותו. אל תתפתו כיוון שזה עלול לפגום בציור ובהחלמה.
  12. לאחר שעשיתם קעקוע הימנעו מלבישת בגדים צמודים למשך כמה ימים. כמו כן, אם הקעקוע נמצא על הכתף, אל תשתמשו בתיק עם כתפיות.

 

קעקוע דורש אחראיות !

אם אתם רוצים לעשות קעקוע תדעו שזה מלווה בצורך לשמור עליו לנהוג בזהירות. אם אתם מרגישים שהכללים נוקשים מדי בשבילכם כדאי שתמתינו קצת, זה עלול לפגוע בבריאותכם. אם אתם מחפשים סטודיו מקצועי שישמור על העור שלכם ויצור לכם את הקעקוע שחלמתם עליו, היכנסו לאתר של oopstattoos , סטודיו מדהים שנמצא בחיפה.

 

אישה שותה קפה

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »