חיפוש

איך למצוא עבודה בתור ישראלי בארצות הברית

ישראלים רבים חולמים על עבודה מחוץ לגבולות הארץ ובארצות הברית בפרט. עובדה זו גורמת להם לתור אחר עבודות שונות שיכניסו להם כסף ויאפשרו להם לחיות את החלום. שמענו שזה עשוי להיות מורכב למצוא עבודה אם אין מידע בסיסי בנושא. לכן, יצאנו לבדוק איך אפשר למצוא עבודה בארצות הברית וחזרנו עם כל הפרטים שיקלו עליכם בהליך.

 

איך תוכלו למצוא עבודה בתור ישראלים בארה"ב? השלב ה – 1: תבדקו שיש לכם דרכון בתוקף

מציאת עבודה בארצות הברית יכולה להיות עניין די פשוט, אם רק תכירו בכללים השונים ותפעלו לפי ההנחיות. בשלב הראשון, עליכם לבדוק כי יש ברשותכם דרכון בתוקף. שכן, אתם יכולים להתחיל בשלבים מתקדמים יותר, של חיפוש עבודה ויצירת קשר עם גורמים מוסמכים.

בסופו של דבר אתם עשויים לגלות כי בזבזתם זמן יקר. שכן, אם הדרכון שלכם לא בתוקף, לא תוכלו להתחיל בעבודה ותצטרכו לתאם תור לחידוש הדרכון. חשוב לבדוק את העניין מראש, במיוחד בימים אלה, כשהתורים לדרכונים אורכים כחודשים ארוכים.

דַרכּוֹן

איך תוכלו למצוא עבודה בתור ישראלים בארה"ב? השלב ה – 2: תערכו חיפוש באתרים ייעודיים ברשת

יש ברשותכם דרכון בתוקף? מצוין, עכשיו אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולברר פרטים אודות אתרים שמציעים עבודה בארצות הברית. ההמלצה שלנו היא לפנות אל אתרים ישראליים ולא אל אתרים בינלאומיים בגלל הסיבות הבאות:

  1. תהיה לכם אפשרות לשוחח עם נציגים דוברי עברית
  2. תוכלו לפנות אל נציג בכל עניין או בקשה
  3. תוכלו לקבל מידע מקיף אודות כל מיני הליכים בירוקרטיים שנוגעים לישראלים בלבד

 

טיפ חשוב למחפשי עבודה בארצות הברית

רגע לפני שתצאו לחפש אתר שמציע עבודה בארצות הברית, עליכם לדעת כי יש צורך בביצוע בירור קצר בנושא. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באתר אמין שאכן יציע לכם מקור עבודה בסופו של דבר. אנו ממליצים להסתייע בחוות דעת של גולשים ברחבי הרשת, חברים שביקרו בארצות הברית ועבדו שם בעבר או כל גורם אמין אחר.

 

איך תוכלו למצוא עבודה בתור ישראלים בארה"ב? השלב ה – 3: תבחרו את העבודה המתאימה ותשלחו קו"ח

הגעתם אל אתר מומלץ שמציע עבודה בארצות הברית? מצוין! כעת נותר לכם רק לבחור את העבודה המתאימה לכם ביותר ולשלוח את קורות החיים שלכם. שימו לב, במקרים מסוימים אתם תתבקשו לשלוח קורות חיים באנגלית. כך ניתן יהיה לבדוק את השפה שלכם באופן ראשוני. אנו ממליצים לבדוק את הקובץ ולוודא שאין בו שגיאות כתיב טרם השליחה.

 

 לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו למצוא עבודה בתור ישראלים בארצות הברית. נאחל לכם שתגיעו אל האתר המתאים ותמצאו את העבודה המתאימה עבורכם ביותר. נשמח כמובן לשמוע מכם אם התחלתם לעבוד שם ואיך המרגש.

ארצות הברית ישראלי

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »