חיפוש

איך לנצח בפוקר בשיטה אגרסיבית?

כאשר מדובר בפוקר, ועוד בניצחון אשר נחשב אגרסיבי, בדרך כלל הכוונה היא לידיים המשוחקות בצורה של all in, כאשר למתכון הזה מוסיפים גם לא מעט בלופים. בין אם אתם משחקים עם החבר'ה, או שמא אוהבים יותר פוקר אונליין, הטיפים הבאים יכולים לשדרג את המשחק שלכם – קראו כאן. 

 

בלופים, אול אין והעלאות בהימור

משחק פוקר אגרסיבי יכול להוות דרך די טובה להתחיל לגרוף זכיות סביב השולחן, אבל חשוב לעשות זאת בצורה חכמה ומחושבת. לצורך העניין, בלופים הם אמנם חלק בלתי נפרד ממשחק אגרסיבי, אבל חשוב להקפיד על הדגשים הבאים:

  • מומלץ לבחור את הידיים הנכונות לבלף איתן.
  • אל תבלפו עם כל יד ויד שאתם מקבלים, כי בשיטה הזאת השחקנים האחרים יעלו על הבלופים שלכם מאוד מהר.
  • אל תמהרו לעולם לחשוף את הבלופים שלכם, אלא אם מישהו משלם על האפשרות של חשיפת קלפים.

לגבי הימורי אול אין, כדאי להתמקד בידיים כמו זוגות גבוהים, סדרות, צבעים וידיים חזקות אחרות. כמו כן, שימו לב שמומלץ לבחור את העיתוי הנכון להעלות הימורים. לצורך העניין, ההמלצה בד"כ היא להעלות את ההימור לפני הפלופ. הפעולה הזאת נועדה כדי להבריח שחקנים חלשים ולצמצם את מספר היריבים בשולחן.

בלופים, אול אין והעלאות בהימור 

שימו לב לתגובות השחקנים האחרים

עם כל הרצון לפעמים לשחק פוקר בצורה אגרסיבית, בכל זאת חשוב לשים לב לשפת הגוף, להבעות הפנים ולדפוסי ההימור של השחקנים האחרים. בהקשר הזה של הדברים, בעוד כי 7xl להורדה זמין עבור כל שחקן ושחקנית, זכרו כי משחקי פוקר מושכים אליהם את כל סוגי השחקנים.

לנסות לנחש מה יש להם ביד ומה הם עשויים לעשות, זו פעולה מאוד קשה לביצוע כאשר מדובר בפוקר אונליין. אבל, סביב השולחן הפיזי אפשרי לנסות להבין טוב יותר את שפת הגוף של השחקנים האחרים. בכל הנוגע לפוקר אונליין, שימו לב לדפוסי התנהגות של "התקפלות מהירה". אם שחקן מסוים נוטה להתקפל מהר ברגע שהפלופ מחולק, ייתכן שזה אומר כי אותו שחקן מחושב מאוד ולא נוטה להימורים פזיזים. בעזרת בלופים או בעזרת ידיים באמת חזקות, נסו להבריח תמיד שחקנים כאלה.

שימו לב לתגובות השחקנים האחרים

לסיכום, התאימו את סגנון המשחק שלכם

בסיכומו של דבר, הכי חשוב שלא תשחקו באותה צורה כל הזמן. במילים אחרות, שחקנים טובים יודעים להתאים את סגנון המשחק שלהם למצב ולשחקנים אחרים. בשורה התחתונה, פוקר אגרסיבי אינו תמיד מתאים לכל סיטואציה ומול כל סוגי השחקנים. לכן, אם אתם מתכוננים לשחק אגרסיבי, אבל מגלים שולחן שאינו מתאים לגישה זו, חשבו מסלול מחדש.

בסופו של יום, פוקר, בין אם אגרסיבי או פחות, הוא משחק של מיומנות, סטטיסטיקה ולא מעט מזל. לכן, היו סבלניים אם אתם לא בהכרח מצליחים לגרוף ניצחונות כבר על ההתחלה. תנו לעצמכם זמן, הכירו טוב יותר את המשחק, ובסוף גם אתם תוכלו לא רק לשחק אגרסיבי, אלא גם לנצח באופן הזה.

איך לנצח בפוקר בשיטה אגרסיבית

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »