חיפוש

איך לנקות את הבית בהיריון – טיפים והמלצות

אם הגעתם לכאן, כנראה שכואב לך הגב ואת לא מצליחה בכלל להתכופף לרצפה בשביל להרים חתיכת לכלוך שמצאת על הרצפה.

שלא נדבר על חוסר היכולת שלך להניח באופן הולם את הסמרטוט על החלק התחתון של המגב.

ריכזנו במיוחד בשבילך את הטיפים וההמלצות שיאפשרו לך לנקות את הבית בהריון באופן הנוח ביותר.

אנו מזמינים אותך להכין לעצמך כוס תה וחתיכת עוגה ולקרוא את המאמר הבא, רגע לפני שאת שוב ניגשת לנסות ולהניח את הסמרטוט על המגב.

 

טיפ ראשון לניקיון הבית בהריון

הטיפ הראשון שלנו הוא להפיל את האחריות על דיירים אחרים בבית. יש גבר בבית? יש ילדים? מצוין, שהם ינקו. את גם ככה בקושי סוחבת כבר כמה חודשים, מתקשה לקשור את שרוכי הנעליים שלך ובקושי מצליחה ללבוש את המכנסיים האהובים עלייך. אז למה את צריכה גם להתעסק עם ניקיון בתוך כל העיסוקים האחרים שיש לך כרגע?. אנחנו לא נלאה אותך יותר מידי במידע, רק נאמר לך שהחל מעכשיו, את צריכה להכין טבלה מסודרת ולחלק את מטלות הניקיון בין כולם, למשל:

  • המטלה של X : טאטוא ושטיפת הרצפה פעמיים בשבוע
  • המטלה של Y: שטיפת כלים שלוש פעמים שבוע
  • המטלה של Z: שטיפת כלים בשלושת הימים הנוספים

חלוקת מטלות מסודרת תאפשר לכל אחד לדעת מה מקומו בלו"ז הניקיון החדש ואת תוכלי לשבת רגל על רגל בסלון וליהנות מהתה שלך.

 

טיפ שני לניקיון הבית בהריון

אם מסיבה כלשהי, לא יתאפשר לך ליישם את הטיפ הראשון, זה בסדר גמור. חשוב שתדעי שאין מדובר כאן במצב בלתי הפיך. יש לנו טיפ מצוין עבורך שיאפשר לך לנקות את הבית בהריון מבלי לזוז מהספה בכלל. תוהה למה אנחנו מתכוונים? ואיך הקסם הזה יכול לבוא לידי ביטוי? אז ככה, כדי ליישם את הטיפ השני, את צריכה להתקשר לחברה שמתמחה בתחום ניקיון בתים. כך תוכלי לתאם עם חברת ניקיון ליום קבוע בשבוע מבלי להתאמץ בכלל.

 

טיפ שלישי לניקיון הבית בהריון

אם מסיבה כלשהי טיפ אחד ושניים לא מתאימים לך, אז אין ברירה, את צריכה לנקות את הבית בעצמך. כדי שתוכלי לנקות את הבית בהריון במינימום מאמץ ובמינימום סיכון (כידוע, יש חומרי ניקוי שמכילים חומרים מסוכנים), אנחנו מציעים לך ליישם את 2 ההמלצות הבאות:

  1. לנקות את הבית רק פעם בשבוע

מדובר בהמלצה שיכולה להיות קצת קשה לחולות ניקיון, אבל אין ברירה. אם את רוצה להיות בטוחה שאת מנקה את הבית בהריון מבלי לפגוע בגוף שלך ובעובר, את צריכה לנקות במינימום מאמץ.

 

  1. לנקות את הבית עם חומרים טבעיים

תניחי את האקונומיקה בצד ותגידי שלום ללימון והחומץ שיאפשרו לך לנקות את הבית מבלי להשתמש בחומרים שעלולים לסכן אותך מבחינה בריאותית.

 

שואב

באותו נושא