חיפוש

איך לעצב את הציפורניים שלך?

מראה הציפורניים הוא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלנו משדרוג המראה היומיומי.

משום כך, חשוב לשמור ולתחזק את הציפורניים באמצעות שמירה על עיצוב ובריאות הציפורן באופן שבועי על מנת לסייע לתיחזוק ושימור המראה.

מעוניינת לשמוע עוד בנושא עיצוב ציפורניים? המשיכי לקרוא!

 

כיצד ניתן לעצב ציפורניים?

קיימות שיטות רבות לעיצוב ציפורניים. בעבר השיטה העיקרית הייתה עיצוב ציפורניים באקריל אך כיום קיימות שיטות נוספות וחדשניות יותר שעושות שימוש במבנה הציפורן כמו מבנה אנטומי ולק ג'ל. לק ג'ל היא שיטה נפוצה מאוד בשוק משום שהיא נחשבת כידידותית לסביבה מעצם היותה ציפוי על ציפורן טבעית ולא תחליף מוכן מראש.

בנוסף, קיימות אופנות עדכניות ומשתנות באשר לצורת הציפורן – ציפורניים עגולות, מרובעות, מחודדות, צורת שקד או מרקמים מיוחדים וציורים אמתיים. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שאם מעצבים ציפורניים, חשוב להעניק לציפורן בסיס של מניקור איכותי המאפשר לבדר את הציפורן ולנקות את העור שמסביב. כך נוכל להיות בטוחים שיש לבניית הציפורן הכנה שתשמור עליה חזקה, בריאה ויפה לאורך זמן. את רזי השיטות ניתן ללמוד באופן קל ופשוט במקום שעושה קורס לבניית ציפורניים.

 

כיצד ניתן לצייר על ציפורניים?

קיימות אפשרויות רבות לציור על הציפורניים. ניתן להשתמש בלק ג'ל עם מכחולים המיועדים לציור או להשתמש בכלים נוספים כמו מדבקת שבלונה מוכנה שניתן למרוח באמצעות לק ג'ל ולקבל את צורתה. בנוסף, ניתן להשתמש בחותמות – מורחים מעט לק ג'ל על הציור המבוקש במשטח חותמות במהירות, מורחים את הלק באמצעות מגרדת למילוי הציור ובאמצעות החותמת מעבירים את הציור מהמשטח לציפורן. את כל השיטות ניתן ללמוד בקורס בניית ציפורניים המקנה כלים כיצד לצייר על ציפורן ולעצבה כנדרש.

 

איך ניתן להתאים את העיצוב למבנה הציפורן?

לכל ציפורן יש מבנה טבעי (מוארך, עגול, מרובע או קצר). משום כך, על מנת להתאים את עיצוב הציפורן ללקוחה, יש לבדוק מה סגנון מבנה הציפורניים שהיא שואפת להגיע אליו. יש מבני ציפורן שמתאימים יותר ליד כמו ציפורניים אליפטיות או שקד שמטשטשות מראה רחב של ציפורניים. לעומת זאת, עיצוב עגול מעניק מראה ארוך יותר עבור אצבעות קצרות ועבות. לכן, חשוב לשים לב לשילוב נכון בין מבנה הציפורניים הטבעי לצורה שתוכל לאזן את המראה ולהעניק מראה אלגנטי. את כל הסודות להתאמת מבנה ציפורן נכון למבנה הטבעי ניתן ללמוד בקורס מקצועי בניית ציפורניים.

 

כיצד מקשטים ציפורניים?

קיימים טרנדים רבים לקישוט ציפורניים אך בסופו של דבר הכל נתון לטעמה של הלקוחה. ניתן להשאיר את הציפורן במראה חלק או לקשט אותה באמצעות איורים בולטים, תוספות וצבעים חזקים. כך למשל, טרנד נצחי שקיים עוד מהעבר הוא הפרנץ' אך גם הוא ניתן לשדרוג באמצעות תוספת צבעים או צביעת הציפורן בצבע שונה בכל אצבע.

 

סיכום,

אם את מתעניינת בתחום בניית הציפורניים, מומלץ מאוד להרשם לקורס מקצועי שיסייע לך ללמוד את כל הטרנדים, המבנים והאפשרויות לטיפול ועיצוב הציפורן כדי שכל הלקוחות העתידיות שלך יקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

יד

 

באותו נושא