חיפוש

איך לקשט את הקירות בדירה – מבלי להסתבך עם בעל הבית

שכירות היא תמיד דבר מורכב. ישנו קונפליקט בין איך אנחנו מדמיינים את בית חלומותינו לבין הדירה שהשכרנו. לא תמיד המטבח הוא מה שחלמנו עליו, החדר שינה לא גדול כפי שקיווינו, הברז במקלחת לא עם הזרימה הכי טובה, ומצב הדירה הוא אחר ממה שהיינו רוצים לבית שהיינו רוכשים.

לפעמים יש שינויים ושיפורים שכן היו עוזרים לנו להתקרב אל בית חלומותינו, אך לא תמיד ניתן לעשות את כל השינויים מבלי להסתבך עם בעל הדירה שלנו. אז איזה שינויים ניתן לעשות מבלי להוריד את קירות הדירה ועדיין לגרום לה להיראות טוב?

 

תלו תמונות, ציורים וכל אומנות שאתם אוהבים

למעשה, קירות הבית יכולים לשפר בצורה מאוד משמעותית את האופן שבו נראה הבית שלכם. באמצעות תמונות של בני הבית, גם אם מדובר על אישה וחתול, תוכלו ליצור אווירה נהדרת חמימה ואמיתית בחלל הבית. תמונות וזיכרונות יכולים להכניס הרבה אווירה חמה ואוהבת וגם לתת אופי לבית.

תמונות אומנות וציורים יכולים להיות גם נהדרים על מנת להוסיף אומנות לבית, צבע וחום וכך ליצור אווירה שונה ונעימה בבית שלכם. למעשה כל מיני חפצים, תמונות, יצירות ודברים שאתם אוהבים יכולים לשפר את עיצוב הבית ולהוסיף את האופי שלכם.

 

קשטו את הקירות באמצעות מדבקות

לכל חדר יש את האופי שלו, אבל גם לכל חדר תוכלו להתאים מדבקות וסגנון משלו. באמצעות טפטים ומדבקות תוכלו ליצור אווירה אחרת, לעצב את הבית ולגרום לבית לקבל אופי ותפנית שונה לחלוטין ממה שהיה קודם לכן. מדבקות יכולות להוסיף אווירה חמימה, עם אופי, ולעזור לכם לעצב כל חדר בבית, מבלי להסתבך עם בעל הדירה.

לרוב מדבקות אלו ניתנות להורדה בקלות מהקיר ולאחר שעוזבים את הדירה, אין זכר לכך שהיו בכלל. אחת מהחנויות המומלצות ביותר לקנייה של מדבקות וטפטים היא חנות מרשמלו – מדבקות קיר ועיצוב הבית, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של מדבקות וטפטים לקירות ולעצב את כל הבית שלכם.

 

הוסיפו מדפים ודברים דקורטיביים

אם כרגע אין לכם אפשרות לעשות שיפוץ מסיבי, או אתם לא רוצים להיכנס לפינות מול בעל הדירה שלכם, תוכלו לגרום לכך שהבית שלכם יראה לאחר שיפוץ גם לאחר תלייה של תמונות, טפטים ומדבקות, אך מה שגם יכול לעזור לכם לשדרג את הבית, הם דווקא מדפים עם פריטים דקורטיביים.

מדפים אלו יכולים ללכת נהדר עם מדבקות קיר וטפטים, כך תוכלו ליצור לכם את הבית המושלם מבלי להתאמץ ובלי להיכנס לפינות אפלות מול בעל הבית שלכם.

 

לסיכום

בכדי ליצור מעט מבית החלומות שלכם, לא צריך הרבה, אלא מעט יצירתיות, תמונות, מדפים, טפטפים ומדבקות קיר. באמצעות הפריטים הללו תוכלו לעצב את הבית שלכם בצורה מושלמת ולגרום לבית שלכם להראות כאילו שופץ ממש עכשיו מבלי להיכנס לשום ויכוח מול בעל הדירה ולהנות מבית מעוצב.

מדבקות קיר

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »