חיפוש

איך לשדרג אירוע בלופט לאירוע בלתי נשכח

אירועים בלופטים הפכו מזמן לשם דבר, הלופטים מספקים מקום אירוח יוקרי ומהודר אך אם זאת אינטימי מספיק למגוון רחב של אירועים.

כמו אירועי חברה, מסיבות שחרור, מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת ועוד.

כדי להפוך את האירוע צריך אוירה מושקעת ולכלול אטרקציות והפעלות שיהפכו את החגיגה למושלמת.

 

הינה כמה רעיונות יכולים להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת:

ארוחות שף בלופט

ארוחות שף בלופט ישדרגו כל אירוע לרמה אחרת. אנשים אוהבים לטעום אוכל מושקע, כך שלהביא שף פרטי ללופט ייתן למוזמנים חוויה מרגשת של אכילת אוכל יוקרתי ובאיכות גבוהה. תבדקו עם השף מה המומחיות שלו ותתאמו יחד איתו את התפריט שיתאים לסגנון האירוע שאתם מתכננים או ערב לחך של חתן/כלת השמחה. כמו כן תוכלו לדבר עם השף על סוג האלכוהול שמתאים לתפריט הוזמן

 

מוסיקה

מוסיקה היא חלק בלתי נשכח מאווירת האירוע, תתאמו את המוזיקה לפי סוג האירוע. מוזיקה "מקפיצה" מתאימה יותר לסוגי המסיבות ומוזיקה מרגיעה מתאימה יותר לאירועי חברה. אפשר להשקיע להביא מערכות הגבהה משוכללות שיהפכו את המוסיקה לחוויה של סאונד או לוודא שיש את המערכות האלו בלופט שהזמנתם.

 

בריכת שחיה

להרבה מהלופטים כוללים בריכת שחיה וג'קוזי, מסיבות בריכה הן בהחלט חוויה כיפית. תוכלו לשדרג את החוויה בלהוסיף סוגי מתנפחים שונים לבריכה או להוסיף קישוטים לבריכה המתאימים לאווירת האירוע. כמו במסיבת רווקות לקשט באיזה גלגל בריכה בצורת פלמינגו או חד קרן. מסיבות בריכה מצטלמות היטב באינסטגרם ובפייסבוק, הזדמנות מצוינת לעלות תמונות מוצלחות לרשתות החברתיות.

 

אטרקציות, אטרקציות ואטרקציות

רובנו הינו בלא מעט אירועים בחיינו, מה שהופך אירועים מיוחדים משאר האירועים הרגילים הייתה הוספת איזשהי אטרקציה לאירוע. תחפשו אטרקציה שמתאימה לאירוע ולגילם ולאוכלוסיית המוזמנים. למשל הבאת אומן חושי למסיבה או סדנה ריקוד או ציור. הבאת אטרקציה נותנת ערך מוסף למסיבה ויוצרת חוויה למוזמנים – הזדמנות לנסות משהו חדש ומרגש.

 

משחקים שונים

מרבית המוזמנים לא יהיו במוד ריקודים במהלך כל המסיבה. הבאת מכונות משחק או משחקי וידיאו תוכל לפנות לאלו שפחות מתחברים לריקודים וכאלה שרוצים קצת הפסקה מהרחבה. אפשר לגוון במשחקי סנוקר וביליארד, הוקי אוויר, טניס שולחן או מיני גולף. בנוסף מעניקה הזדמנות למוזמנים לדבר בינהם ולהתחבר, חיזוק קשרים בין אנשים ישאיר את האירוע שלכם בזיכרונם. תראו מה הלופט שהזמנתם מציע לכם ובמידה שאתם רוצים יותר משחקים תוכלו להזמין מחברות שמתמחות בכך.

 

לסיכום

יש כל מיני משתנים שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע מוצלח עם ערך מוסף, כזה שייזכר לאורך זמן, החל מאטרקציות מעניינות ועיצוב מותאם חשוב שהכול יעמוד בזמן ויתאים לסגנון האישי שלכם. תבררו את כל המתקנים שהלופט שלכם מציע ותראו אם זה מספיק להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

 

סלטים

באותו נושא