חיפוש

איך מזהים גוף חוץ בנקאי להלוואות אמין?

יש לא מעט גופי מימון חוץ בנקאיים המציעים הלוואות אטרקטיביות ללא התחייבות וללא בדיקה מוקדמת של הלווים. וכאן חשוב להזכיר: יש גופי מימון לא אמינים שחוגגים על גב הלווים ולאחר שלוקחים מהם הלוואה, הלווים לא מצליחים לסיים איתם. ההלוואה תופחת והלווים מוצאים את עצמם חייבים להם יותר ממה שלוו. איך תזהו גופי מימון לא אמינים? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. 

 

נקודה עליה לא מוותרים

אל תוותרו על אישור מטעם משרד האוצר המאשר כי מדובר בגוף מימון המורשה לתת הלוואות מטעמו. יש גופי מימון הפועלים ללא אישור משרד האוצר וכך הם כלל לא מפוקחים. הריביות שם חוגגות והלווים הפונים אליהם מוצאים את עצמם מסובכים כלכלית אחרי תקופה קצרה.

נקודה עליה לא מוותרים

התרחקו מהבטחות ללא בדיקות מקדימות

גוף מימון שלא בודק את מצבכם הפיננסי ולא עורך אף לא בדיקה אחת לפני שהוא מאשר לכם את ההלוואה, אמור להאיר נקודת אזהרה אדומה במיוחד… פנו אך ורק לגופי מימון העורכים בדיקת זכאות לפני מתן ההלוואה. הבדיקה צריכה לכלול בדיקה של גובה ההכנסות.

כאשר גוף המימון לא בודק את ההכנסות, הוא בעצם אומר" מכולם אני גובה ריבית זהה, לא משנה מה גובה ההכנסות שלך" וחבל. אתם יכולים להוזיל את מחיר הריבית בצורה משמעותית תודות להכנסות שלכם.

התרחקו מהבטחות ללא בדיקות מקדימות

איך מזהים גוף מימון אמין?

גוף מימון אמין אמור להיות מאושר מטעם משרד האוצר כפי שציינו כאן בראשית הכתבה. אך יחד עם זאת, גוף מימון אמין לא יפעיל לחץ על הפונים אליו. הוא ישווק את עצמו במגוון פלטפורמות, אך הוא לא יגרום לפונים אליו הרגשה כי ניתן לקחת את ההלוואה רק עכשיו, עד שעה… מוגבל ל… הבנתם את הרעיון. גוף מימון אמין יעבוד בצורה מסודרת.

 

הפתרון נעזרים באיש מקצוע

עולם המימון מלא בתחרות. כמעט בכל חודש צצים עוד ועוד גופי מימון חדשים וכך, התחרות גדלה והידע הנדרש כדי למצוא את גוף המימון המתאים ביותר, עולה. ההמלצה היא להיעזר באיש מקצוע מומחה לתחום המימון. הוא ידע להתאים לכם פתרונות מימון מגופי מימון מוכרים אמינים וידועים.

יכול להיות שיש לאיש המימון אמון בחברת המימון לון פו מי ולכן הוא יפנה אתכם דווקא אליה https://www.loan4.org. הוא ידאג לערוך השוואת מחירים ולהפנות אתכם אל גוף המימון המוכר והמתאים ביותר עבורכם. עם איש מקצוע לא נופלים לגופי מימון לא אמינים…

 

לסיכום

לפני לקיחת הלוואה חוץ בנקאית חשוב לבדוק את אמינות הגוף המממן. כדי להימנע מפנייה אל גופי מימון לא אמינים, ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע המכירים את עולם המימון. כך נמנעות לקיחות הלוואות מגופים המוליכים שולל את הפונים אליהם. בסך הכל התחרות בענף גבוהה וכיום יש לא מעט גופי מימון אמינים ומאושרים.

איך מזהים גוף חוץ בנקאי להלוואות אמין

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »