חיפוש

איך מנקים ספות עור ללא נזק

ספות עור מוסיפות נופך של אלגנטיות לעיצוב הבית שלך. ניקוי ותחזוקה של ספות מפוארות אלה, לעומת זאת, הוא משימה קשה אם אינכם יכולים פשוט לנגב אותם מטלית רטובה.

בנוסף לכך, חומרי ניקוי קשים יכולים להרוס בקלות את הספה היקרה שלכם. יש כאלו המתעקשים לנקות עם חומרי ניקוי על בסיס אקונומיקה, אך למרות שעור הוא חומר עמיד, הוא נקבובי ויכול להיהרס במגע עם חומר שאינו מתאים.

אם זאת, עדיין תוכלו להשתמש בשואב אבק עדין ויעיל בבית או להשתמש בציוד ותכשירי ניקיון עור המומלצים על ידי יצרן הספות. לרוב מומלץ לנקות רהיטי עור כל שלושה חודשים, או לפחות פעמיים בשנה.

אז איך מנקים ספות עור ללא נזק ובקלות?

נעקוב אחר השלבים הבאים המאפשרים ניקוי ספות עור בצורה קלילה ומיטבית ללא גרימת נזק מיותר לספות:

  1. ניקוי ואקום של הספה בעזרת מברשת רכה – ודאו שהוא מגיע לכל הלכלוך מכל החריצים, אחרת, ניתן לשפשף את האבק והזוהמה בספה כשאתה מנגב אותה עם תמיסת הניקוי.
  2. טבלו מטלית רכה (רצוי מטלית מיקרופייבר) בתמיסה של מים וחומץ לבן זו, סחטו אותה כך שהמטלית לחה ולא רטובה לחלוטין.
  3. נגבו את הספה כולה במטלית זו תוך שטיפת המטלית בתמיסת הניקוי במידת הצורך. עדיף להתחיל לנקות מלמעלה ולעבוד בדרך למטה.
  4. ייבשו את הספה במגבת נקייה. אפשר לתת לספה להתייבש מספר דקות לפני שממשיכים לשלב הבא.
  5. מלבד תמיסת החומץ, תוכלו לנקות את ספת העור שלכם עם סבון לחות ומים תוך כדי שפשוף החומר על הספה בתנועה מעגלית ובזהירות רבה. בדקו את תמיסת הניקוי במקום לא בולט לפני השימוש בו על הספה כולה, יתכן כי העור רגיש לחומרים אלו ויש להיזהר איתן.
  6. ניתן לחזור על התהליך במידת הצורך עד לקבלת הניקיון הרצוי.

ספת עור

כיצד לנקות כתמים על ספת עור?

להסרת עובש וטחב, נקו את האזור הנגוע בשילוב של חלקים שווים של מים וחומר להסרת כתמים.

מסירי לק ללא אצטון, מגבונים לתינוקות ואפילו משחת שיניים (משחת שיניים לבנה, לא ג'ל) יכולים גם לעזור לכם להיפטר מכתמים מספת העור שלכם. הקפידו לבדוק את האפשרות שבחרתם, על שטח מוסתר כדי להבטיח שספת העור לא תדהה את הצבע. אם אתה רוצה אפשרות בטוחה יותר, השתמש במגבוני עור עם זאת, מגבונים מעור עשויים להשאיר שאריות על רהיטי העור שלך.

לכתמים בצבע כהה על ספת עור בהירה, שפשפו את הכתמים בעיסה של מיץ לימון וחומר להסרת אבנית. משאירים את התמיסה כ- 10 דקות על העור ולאחר מכן לקחת כמות קטנה מהעיסה הזו ולשפשף אותה על האזור הפגוע. לבסוף, נגבו אותו עם ספוג לח.

כדי להיפטר מכתמי שומן, פזרו מעט סודה לשתייה על האזור הפגוע ואבקו אותה לאחר מספר שעות. סודה לשתייה תספוג את השמן ותותיר את הספה שלכם נקייה.

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »