חיפוש

איך תדעו שחברה לשיווק דיגיטלי תניב לכם תוצאות בפרסום בפייסבוק

פייסבוק הוא כלי פרסומי מצוין בזכות יכולות היעילות הגבוהות והממוקדות שבו, המאפשרות לפלח כל מודעה פרסומית לקהל יעד ספציפי. הפילוח נעשה לפי מספר קריטריונים מוגדרים, המשתנים מעסק לעסק. פתיחת עמוק עסקי וקידומו בפייסבוק ע"י פרסום ממומן מומלץ עבור כל עסק וחברה, גם עבור הקטנים שביניהם. כאשר הוא מתבצע בצורה יסודית וממוקדת, עלותו נמוכה ביחס לאפשרויות פרסום אחרות, והיא מייצרת חשיפה גבוהה לאלפי גולשים ביום.

 

למה לי לפרסם בפייסבוק?

  1. ניתן לעקוב אחרי הקמפיין בכל רגע נתון ולשנות אותו.
  2. פרסום מפולח וממוקד.
  3. עלות פרסום זולה.
  4. מתאים עבור עסקים שלא מחפשים בגוגל, אך זקוקים לחשיפה אינטרנטית.
  5. חשיפה עצומה לאלפי גולשים בכל יום.

 

למי מתאים פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתאים לכל עסק, במיוחד כאשר מדובר במוצר או בשירות פופולרי העשוי לעניין חלק גדול מהגולשים. פרסום בפייסבוק הוא בעל פוטנציאל הצלחה כאשר קיימת רשימת תפוצה גדולה של לקוחות רלוונטיים. פילוח קהל היעד יכול להיעשות ע"י מאפיינים דמוגרפיים (מין, מקום מגורים, וכו'), ע"פ מקצועות, תחומי עניין, או לפי רשימת תפוצה של כתובות מייל מוגדרות.

 

אפשר לעשות את זה לבד?

הקמת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה וחינמית, אך עם זאת היא דורשת מיומנות בכל הנוגע לעיצוב העמוד, הכולל תמונת שער משימה, ותוכן איכותי – המתבטא בכתיבת פוסטים יצירתיים בעלי ערך מוסף ללקוח. מיומנות העיצוב והכתיבה הן מיומנויות הדורשות מומחיות בכדי שהדף יראה מקצועי ואיכותי.

על אף שהקמה ותפעול של עמוד עסקי הן פעולות לא מסובכות, שרובנו יכולים לעשות, ניתן לראות הבדל משמעותי בין פרסום בפייסבוק ע"י חברת שיווק מקצועית, לבין בעל עסק שעושה זאת בעצמו.

 

שירותי שיווק דיגיטלי בפייסבוק

חברה לשיווק דיגיטלי מעניקה ללקוחותיה שירותי שיווק דיגיטלי בפייסבוק הכוללים קודם כל הקמה או שדרוג של דף עסקי, בנית תוכנית שיווק אפקטיבית, קופירייטינג ועיצוב גרפי למודעות, פילוח מדוייק של קהל היעד וכמובן – שיווק. השיווק בפועל כולל את פרסום המודעות, קידום ממומן של הדף העסקי, ניהול תוכן לדף הפייסבוק, וכן אפשרות לקמפיין משולב.

 

איך נדע שזה עובד?

הסיבה שפרסום בפייסבוק מניב יותר פניות מכל פרסום אחר נעוצה בעבודה כי כל מודעה בפייסבוק זוכה לחשיפה עצומה של מאות או אלפי גולשים מדוייקים, איכותיים, ורלוונטים – ע"פ עבודת הפילוח שנעשתה טרם הפרסום. קידום העסק בפייסבוק הוא הכלי היחיד המאפשר מיקוד בקהל היעד המדויק אליו העסק מכוון – שחלק ממנו גולש בפייסבוק באופן קבוע, דרך המחשב או הסמארטפון.

 

לסיכום

לא כל אדם שיודע להעלות פוסט לפייסבוק ולפרסם אותו יודע לעשות קמפיין פרסומי, בדיוק כמו שלא כי מי שיודע לחפש בגוגל הוא מקדם אתרים. פרסום בפייסבוק הוא תחום הדורש ידע ומומחיות, יחד עם יכולת לניתוח נתונים. תנו למומחים לעזור לכם.

חברת שיווק דיגיטלי

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »