חיפוש

אילו ביטוחים כל אדם חייב לעשות

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה יודעים שיש מגוון רחב של ביטוחים שמוצעים לכל אזרח ואזרחית מטעם חברות הביטוח השונות.

המגוון גורם לא פעם לבלבול.

אנחנו בעצמנו תהינו עד לא מזמן מהם הביטוחים שכל אדם צריך לעשות ומהם הביטוחים שלא הכרחיים? יצאנו לבדוק את הדבר וחזרנו עם רשימה ממוקדת שכוללת את הביטוחים שאתם חייבים לעשות.

להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

  1. ביטוח אבדן כושר עבודה

אחד הביטוחים החשובים ביותר הוא ביטוח לאבדן כושר עבודה. ביטוח זה נועד להחליף את ההכנסה של עובד במקרה שזה עבר תאונה או שיצא לחופשת מחלה. מרבית הביטוחים הללו מקנים למבוטחים שלהם קבלה של קצבה שמשולמת לעובד כל עוד הוא נמצא תחת הקטגוריה של "אבדן כושר עבודה" או עד השלב שבו הוא יגיע אל גיל הפרישה. ביטוח מסוג זה מאפשר לא פעם לאנשים לנשום לרווחה לאחר שהם חווים קושי רפואי שמונע מהם לחזור לשגרת העבודה שהכירו עד לא מזמן.

 

  1. ביטוח חיים

האנשים בעולם נחלקים ל-2 בכל הנוגע לביטוח חיים:

  • אלו שחושבים על המוות באופן יומי ויודעים כמה ביטוח חיים חשוב
  • אלו שעסוקים בחיי היום יום מבלי לחשוב על כך

אם אתם מתאימים לאנשים מסוג 1 או 2,  אתם צריכים לדעת שביטוח חיים מאפשר לבני המשפחה שלכם לקבל כסף במידה ותאבדו את חייכם. שימו לב, יכול להיות שכבר יש לכם ביטוח שכזה ואתם לא זוכרים. לכן, אנו ממליצים לגלוש אל האתר הר הביטוח ולבדוק מראש אם יש ברשותכם ביטוח כזה או שלא.
במידה ויש לכם ביטוח חיים, כדאי שתדעו שבן או בת הזוג שלכם יקבלו קצבה חודשית לכל החיים והילדים שלכם יקבלו גם כן קצבה עד שיגיעו לגיל 21.

 

  1. ביטוח סיעודי של קופת החולים

יכול להיות שאתם מרגישים צעירים והימים הסיעודיים שלכם נראים לכם רחוקים מתמיד, אבל מי יודע לאן החיים יובילו ומתי. הביטוח הסיעודי נחשב גם כן לביטוח שכל אדם חייב לעשות. הוא מבטיח קבלה של פיצויים במקרה שלא תוכלו לבצע 3 פעולות חיים בסיסיות לפחות או במצב של תשישות נפש. להלן רשימה חלקית של פעולות החיים הבסיסיות:

  • להתרחץ
  • להתלבש
  • להתנייד
  • לאכול ולשתות ועוד

 

  1. ביטוח בריאות מקיף

יש מי שמתבלבלים בין הביטוח הסיעודי לביטוח הבריאות. יש לציין כי מדובר ב-2 סוגי ביטוחים שונים לחלוטין. האחד נוגע לזמנים שבהם לא תוכלו לתפקד והשני (הנוכחי) נוגע למצבים שבהם תזדקקו לתרופות מחוץ לסל הבריאות או להשתלה. מדובר בביטוח שיאפשר לכם להרים את הראש מעל המים אם תגיעו למצבים רפואיים חמורים.

 

סיכום

יש 4 ביטוחים שכל אדם חייב לעשות. כעת, אתם יודעים מהם, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם סוכן ביטוח ולבטח את עצמכם.

ביטוחים שונים

 

באותו נושא
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים

כוועד בית האחראי על ניהול רכוש משותף, יש חשיבות מכרעת להבין את החשיבות של ביטוח וועד בית. תחומי האחריות שלכם כוועד בית, כוללים תחזוקה יומיומית,

קרא עוד »