חיפוש

אילו מתנות תוכלו לתת לתינוק שרק נולד?

אם יש לכם חברה, קרובת משפחה או קולגה לעבודה שרק ילדה, כדאי שתביאו לה מתנה מושקעת ויפה לכובד המאורע. לידת תינוק נחשבת לאירוע מכונן בחייה של כל אישה, לכן רק הגיוני לחגוג את האירוע באמצעות מתנות יפות ושימושיות. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מתנות שונות, שיוכלו לשמש את האם הטרייה ואת התינוק. מומלץ לרכוש מתנות פונקציונליות, שלא ימצאו את עצמן במחסן או בבוידעם.

 

מה כדאי לדעת לגבי מתנות לתינוק שרק נולד ולאם הטרייה?

הרשת מוצפת במגוון רחב של מתנות שונות, שניתן לרכוש לאם הטרייה שרק ילדה. חשוב לזכור כי חלק מהמתנות יתאימו יותר וחלק פחות, מאחר ולא כולן יהיו איכותיות או שימושיות. כמובן שחשוב להתאים את המתנה לצרכים ולהעדפות של היולדת, אך מעבר לכך, כדאי לבחור במתנות פונקציונליות בלבד.

רוב האימהות נאלצות להתמודד עם כמויות עצומות של צעצועים ומשחקים, לכן אין שום צורך לרכוש מתנות שיתאימו לילד רק בעוד שנה או שנתיים. כדאי לבחור מתנה איכותית ועמידה, שתשמש את האם או התינוק בתקופה הקרובה ותקל עליה ככל הניתן.

מתנות

מתנות שמיועדות לאם עצמה

אחד מסוגי המתנות הפופולאריים ביותר, כוללים מתנה ליולדת עצמה. יש לזכור כי מדובר על תקופה לא פשוטה, המאופיינת בחוסר שינה והתעסקות בלתי פוסקת עם הרך הנולד. לכן חשוב להעניק ליולדת מתנות שיוכלו להעניק לה תחושה טובה ולסייע לה להרגיש טוב יותר עם עצמה. לא פעם ניתן לשמוע על מתנות הכוללות תכשירי טיפוח איכותיים, שובר לספא או למסאג', שובר לטיפול פנים מפנק, פיג'מות רכות ונעימות שינעימו את השהייה בבית וכדומה.

 

מתנה שמיועדת לתינוק

מתנה לתינוק שנולד היא מתנה שנועדה לשמש את התינוק בחודשים הראשונים לחייו. ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות שמיועדות לתינוק, החל מצעצועי נשיכה, מוצצים, בגדים, חיתולים וכדומה. מי שרוצה להשקיע מעט יותר, יכול להעניק לתינוק אוניברסיטה שתסייע להתפתחות שלו, או לחילופין, טרמפולינה שתספק לו שעות של כיף והנאה. כמובן שניתן לרכוש מתנה בכל תקציב, לכן חשוב להגדיר מראש את התקציב שלכם.

מתנה שמיועדת לתינוק

מתנה סמלית

יש לזכור כי לא בכל מקרה יש צורך להשקיע סכומים גבוהים, מאחר ובמידה ומדובר על קולגה לעבודה למשל, ניתן לרכוש מתנה סמלית יותר. הדבר נכון גם לגבי אנשים שמעוניינים לכבד את האם הטרייה, אך אין להם את היכולת הכלכלית לרכוש לה מתנה יוקרתית. במקרים מסוג זה ניתן להעניק במתנה בגד פשוט לתינוק, זר פרחים, חבילת שוקולדים או אפילו בובת פרווה חמודה.

 

סיכום

כל אימא טרייה תשמח לקבל מתנה לרגל הלידה של התינוק החדש שלה. החוכמה היא לרכוש מתנה איכותית ומתאימה, בהתאם למגבלות התקציב שלכם. המתנה יכולה להיות סמלית או שימושית, יקרה או זולה והיא יכולה להיות מיועדת ישירות עבור התינוק, או לחילופין, עבור היולדת עצמה.

מתנות

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »