חיפוש

אילו סוגי אוכל רויאל קנין לחתולים קיימים בשוק?

מציאת המזון הנכון  עבור חיית המחמד שלכם יכולה להיות מאתגרת. כשהשוק מוצף במוצרים שלא רק שלא מזינים אלא מזיקים צריך לדבוק במותגים האמינים שמבטיחים את כל סוגי הפתרונות עבור החמודים הפרוותיים שלכם, המחירים נוחים והאיכות מובטחת. אז איזה סוגי אוכל של רויאל קנין אפשר למצוא בשוק?

 

מה מיוחד במוצרי רויאל קנין?

החברה מתמחה בייצור אוכל לחיות מחמד שלכם הרבה מעבר למוצר הגנרי עבור חתולים וכלבים. אם תחפשו רויאל קנין אוכל לכלבים  למשל תוכלו למצוא מגוון של סוגים. למה? כי כל כלב לפי סוגו יש לו צרכים אחרים בדיאטה שלו. זאת ועוד, שאם הכלב שלכם לוקה במחלה כלשהי גם כאן תוכלו למצוא מבין שלל מוצרים לכלבים שיש להם להציע.  הנוסחאות שלהם פותחו על ידי וטרינרים, לכל שלב בחיי הכלב.

 

המוצר המוכר ביותר שלהם.

לרויאל קנין פורמולות רבות ומגוונות אך האחת המוכרת ביותר היא זו שתקפה לכלבים מגיל 10 חודשים ועד שמונה שנים. אתם תוכלו למצוא על המדף אצל הקמעונאים המובחרים מוצרים שמתאימים לתזונה של גורים, של כלבים מזדקנים. חטיפים מסוגים שונים ואוכל במרקם יבש או רטוב. המוצרים שלהם טובים איכותיים ובטוחים לשימוש. וטרינרים רבים ימליצו לכם על דיאטות מסויימות וינחו אתכם בבחירת סוג המוצר.

 

למה יש כל כך הרבה סוגים

הצרכים התזונתיים של כלב אירי יהיו שונים מאלה של פומרניאן, אבל יצרני מזון לכלבים רבים  מתעלמים מכך, ומשווקים את אותו מזון לשני הכלבים. רויאל קנין מחלק את קווי המזון לגורים, לכלבים בוגרים ולכלבים מזדקנים לפי גודל. לכלבים קטנים לדוגמא יש קיבה קטנה יותר, ייתכן ויצטרכו לאכול לעתים קרובות יותר או כמות גבוהה יותר של חלבון. בתוך כל סוג מזון מגיעות כמויות האכלה מומלצות.

 

מזון לבריאות והתפתחות בריאה

אחד הערכים שעליהם נוסדה רויאל קנין הוא שהמזון של חיית המחמד חייב  להיות חלק בלתי נפרד משמירה על בריאותם ומתן מענה לכל דאגה שצצה בחייהם. אפשרויות מזון רבות של רויאל קנין מנוסחות במיוחד עבור דברים כמו עור בריא, בריאות מערכת העיכול או קיבה רגישה. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות, קל לעבור ממזון רויאל קנין אחד לאחר לפי הצורך כדי לטפל בבעיות בריאותיות כשהן עולות.

 

מזון לכלבים רויאל קנין היכן ניתן לקנות

רויאל  קנין הוא מותג מזון לכלבים וחתולים שנמצא בעסק כבר מעל 50 שנה ומבטיח לכם מוצר שיענה על הצרכים הבריאותיים הספציפיים של הכלב  או החתול שלכם, אפשר היה לחשוב שמזון מיוחד לכלבים כמו רויאל קנין זמין רק דרך קמעונאים יקרים או במשרד הווטרינר. אבל רויאל קנין הוא אחד ממזונות הכלבים זמינים הרבה יותר ממה שאתם חושבים. חפשו חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים | 02-5791818

מוצרים לחיות

 

באותו נושא