חיפוש

איפה אפשר להשיג מספר כוכבית לעסק?

למספר כוכבית השפעה על תדמית עסקית וטיוב יכולות התקשורת שבין לקוח-חברה. רבים מאיתנו זוכרים בעל פה את טלפון שירות הלקוחות של קופת החולים או חברת ביטוח הרכב רק הודות למספר כוכבית מקוצר המאפשר למוח שלנו לאחסן את המידע ברמת זמינות גבוהה. מעוניינים להשיג מספר כוכבית עבור העסק שלכם? לפניכם כל הפרטים לצורך החלת מספר כוכבית גם עבור העסק שלכם. 

 

מספר כוכבית – רכיב בסיסי בשירות עסקי חכם

כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, פורסות החברות אמצעי שיווק שונים במרחבי המדיה הדיגיטלית לצד מדיות אופליין לצורך השגת לידים ועיצוב תודעה חברתית חיובית כלפי המותג. חלק מפעילויות שיווק איכותיות חייב לעבור גם דרך הרשת הטלפונית.

מספר כוכבית הינו מספר מקוצר המתחיל בכוכבית ולאחריה 4 ספרות בלבד. מספר כוכבית מפנה באמצעות מרכזיה טלפונית את השיחה מהלקוח לחברה הרלוונטית מבלי שיהיה צורך בחיוג המספר המלא. מספר כוכבית 015 הוא קיצור חיוג בינלאומי באמצעות Hallo 015.

 

רכישה של מספר כוכבית – איפה ניתן לבצע?

על מנת לרכוש מספר כוכבית לעסקים יש לפנות למרכזיות חכמות או לחברות שירותי טלפוניה. בנוסף, ישנן חברות ממוקדות העוסקות בהצעת מספרי כוכביות לעסקים.

 

היתרונות של מספר כוכבית מקוצר

מספר כוכבית מקוצר מהווה אקט שיווקי יעיל המנגיש את הגישה לחברה ספציפית. המספר המקוצר הינו זכיר קליט ונשלף מהזיכרון בקלות בכל עת מצוא. משמעות הדבר כי יתכן וצרכן מסוים יבחר בחברה זו על פני אחרת רק משום שמספר הטלפון היה זמין לו. מספר כוכבית מסייע לעסקים לחשוף מספר רב יותר של לקוחות פוטנציאליים לשירותי החברה ובכך לשמר ולהגדיל את מעגל הלקוחות הקיימים.

שירותי מספר כוכבית כוללים מספר פונקציות אפקטיביות, הכירו אותן:

 

מספר כוכבית – פונקציות נוספות כחלק מהשירות

שירתי מספר כוכבית מציעים מספר אפשרויות המהוות חלק מפעילות קד"מ לעסקים מסוגים שונים:

  • מעקב אחר שיחות של לקוחות – מעקב שיחות הינו פעילות אנליטית למטרות מיתוג ושיווק חכם המאפשרת חישוב סטטיסטיקות וביצוע סקרים על מנת למקד את השיווק ולהגדיר פרסונות וקהלי יעד רלוונטיים בצורה מדויקת.
  • החלפת צליל חיוג למנגינה או שיר קליט – על מנת להקל ולהנעים על הלקוחות את זמן ההמתנה המאתגר ניתן להמיר צליל חיוג מונוטוני בג'ינגל קליט המפרט את מעלות החברה לצד שירותים אותם היא מציעה. כך אנו משיגים שתי ציפורים במכה אחת: לקוח שאינו משתעמם במהלך הציפייה למענה לצד הטמעת ערכי המותג באוזני הלקוחות.
  • הפניה של שיחות לקווי טלפון נוספים – על מנת שלא להגביל את הפעילות העסקית לתחומי המשרד ניתן להפנות את השיחות לטלפונים ניידים המאפשרים עבודה מהבית או מכל מקום אחר במשך כל שעות היממה. אתם מרוויחים זמינות ועסק שפועל 24 שעות ביממה.

 

מספר כוכבית – שיווק טלפוני חכם

אפשרו לעצמכם חשיפה גבוהה יותר בקרב לקוחות והשגת לידים בכמות גבוהה והתקינו מספר כוכבית באמצעות חברה המציעה שירותי מספר מקוצר הכולל פונקציות עסקיות אפקטיביות.

טלפון

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »