חיפוש

איפה הכי מומלץ לעשות ביטוח נסיעות?

תנאי ביטוח נסיעות לחו"ל משתנים ללא הרף בהתאם למצב הקורונה המתעדכן בארצות שונות.  חברות הביטוח רבות מציעות פוליסת ביטוח נסיעות ומי שלא מתמצא בתחום עלול להתבלבל – איפה עדיף לרכוש את הביטוח? ובדיוק בשביל זה יצאנו לבדוק את השטח כדי להביא לכם את התשובה לשאלה הכל כך מוכרת הזו. 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך הקופה

קופות החולים השונות מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל בתוספת תשלום מזערי יחסית למי שיש לו רמת ביטוח גבוהה בקופת החולים. יחד עם זאת, הביטוח המוצע דרך הקופה הוא אמנם זול יותר, אך הוא לא מעניק כיסוי נרחב מספיק כך שמבוטחים בו עלולים לגלות כי הם לא מקבלים מענה מספק מהביטוח וחבל.

קופת החולים מציעה ביטוח במחיר נמוך יחסית אך הוא גם לא מכסה עלויות גבוהות והוא תמיד מצריך תשלום בגין השתתפות עצמית, מה שהופך את הביטוח דרך הקופה לפחות כדאי.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת אשראי

לא מעט חברות אשראי מציעות ביטוח נסיעות ללקוחותיהם אך במקרה ביטוחי המצריך מימון עלויות גבוהות, הן לא מממנות את כל הביטוח הנדרש וכך המבוטח מגלה שהוא מבוטח בביטוח לא מספק.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברות ביטוח שונות

ישנן הרבה חברות ביטוח פרטיות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל המעניק כיסוי נרחב. המחירים של ביטוח זה משתנים מחברה לחברה וניתן לערוך השוואות ביטוח נסיעות לחו"ל כדי לגלות בזמן אמת מהו הביטוח המשתלם ביותר. חברת ביטוח פופולארית ומבוקשת מאוד היא חברת פספורט קארד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד

חברת פספורטכארד מעניקה למבוטח מעין כרטיס אשראי דרכו המבוטח יכול לשלם על אירוע ביטוחי במקרה הצורך. כך חברת הביטוח מקבלת את המידע בצורה ישירה מנותן השירות והמבוטח לא צריך להתעסק עם חברת הביטוח לאחר שובו לארץ.

ביטוח נסיעות

למה בוחרים דווקא את פספורטכאד?

לביטוח זה יש מגגון יתרונות שהבולט הוא כרטיס האשראי המתקבל – באמצעותו המבוטח חוסך את כל ההתנהלות הנדרשת מול חברת הביטוח במקרה ביטוחי חלילה. לצד זה, ביטוח זה ניתן לרכישה אונליין בצורה ישירה ומהירה. הרבה תיירים אוהבים דווקא אותו כיוון שהם יכולים להזמין אותו ביום הטיסה עצמו ולקבל את מלוא השירות.

לצד יתרונות אלו, יש יתרון שלא כולם מכירים, אך במקרים רפואיים מורכבים, כמעט ואין חברות ביטוח המוכנות לבטח את הנוסע בביטוח בריאות, חברת פספורטכארד מספקת ביטוח בריאות לחו"ל כמעט לכל מצב בריאותי. החברה מציעה מגוון נוסף של כיסויים שלא ניתן לקבל בכל חברת ביטוח.

 

לסיכום

כאשר מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל צריכים לבדוק את אופי הנסיעה ואת אופי הביטוח הנדרש. רק לאחר איפיון ראשוני של הביטוח הנדרש, ניתן להתחיל לחפש אותו. ההמלצה היא לפנות לחברות הביטוח הפרטיות ולא אל קופות החולים או חברות האשראי המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל פחות משתלם.

ביטוח נסיעות

באותו נושא
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים

כוועד בית האחראי על ניהול רכוש משותף, יש חשיבות מכרעת להבין את החשיבות של ביטוח וועד בית. תחומי האחריות שלכם כוועד בית, כוללים תחזוקה יומיומית,

קרא עוד »