חיפוש

איפה מומלץ ללמוד את מקצועות הסייבר?

ב-2023 אחד המקצועות המבוקשים בעולם ההייטק הוא תחום אבטחת מידע. תחום הסייבר הולך וצובר תאוצה ובעלי משרות בתחום נהנים מתנאי שכר לא רעים בכלל.

אם אתם חושבים מחוץ לקופסה, נהנים מניתוח נתונים ורוצים לפצח את מה שעומד מאחורי הקודים בעולם הסייבר – ייתכן מאוד שאחד ממקצועות הסייבר יתאים לכם. אם כן, נחזור לכותרת: איפה מומלץ ללמוד את מקצועות הסייבר בצורה מקצועית? המאמר הבא נולד כדי לענות שאלה זו.

 

מהו הקורס האופטימלי ללימוד מקצועות הסייבר?

כדי להגיע להגדרה של סביבת הלימודים המשולמת עורכם, נתחיל בניתוח הקורס האידיאלי למומחי אבטחת מידע בפוטנציאל. כאן יש לשים דגש על מספר מאפיינים חשובים בכל קורס סייבר:

קורס סייבר

מקצועיות

על מנת לאייש בהמשך משרו מפתח בתחום אבטחת מידע עליכם ללמוד בקורס סופר מקצועי שיקנה לכם את כל הכלים להבנה מקיפה של התחום. חפשו קורסים מומלצים המציעם מקצועיות וידע מקיף כרכיב בסיס. בקשו להציץ בסילבוס ותנו אותו לבדיקה למקצוענים שכבר פועלים בתחום. חשוב שהקורס יציעה סקירה מעמיקה והבנה של כל הנושאים השונים הקשורים בתחום הסייבר הספציפי אותו אתם מעוניינים ללמוד.

 

מרצים מהשורה הראשונה

אין כמו ללמוד את תורת המקצוע מהמאסטרים. בבחירת קורס סייבר חשוב מאוד להתעניין בזהות מרצי הקורס. כאן חשוב מאוד רזומה עשיר בעולם ההייטק בכלל ובעולם הסייבר בפרט. העדיפו קורס המועבר על ידי גדולים בתחום ומהווה הבטחה ללמידת הסודות שהפכו אותם לכאלו.

 

יחס אישי

כשאתם לומדים קורס מורכב בעולם הסייבר חובה שיעמדו לצדכם האנשים המתאימים שיוכלו לענות לשאלות, לבדוק שאתם אכן בכיוון הנכון ותת לכם את כל המידע הנחוץ על מנת למקסם את הלמידה שלכם. שירות איכותי ויחס אישי משמעותיים מאוד לאיכות רכישת המידע. בררו וחפשו המלצות על מרכז לימודי המציע קורס סייבר הכולל יחס אישי מהמומחים.

 

תרגול

התרגול הינו ההזדמנות שלכם להטמעת החומר הלימודי כדי לייצר שליטה מלאה בו. בחרו בקורס המציע משימות תרגול ממוקדות לצד מתרגלים מקצועיים שיהיו לצדכם בשעות התרגול ויעניקו מענה לכל שאלה שמתעוררת.

קורס סייבר

השמה

בחרו בקורס סייבר המציע רמת השמה גבוהה. חשוב לדעת כי עולם הסייבר משתוקק לגייס את הטובים ולהעניק להם משרות מצוינות בתחום אבטחת המידע. קורס מקצועי בעל שם יוכל להוות עבורכם מפתח לעולם הסייבר.

 

שכר בעולם הסייבר

מעוניינים לדעת כמה מרוויחים בסייבר? המספרים נעים בין 13 אלף ש"ח לחודש ל-33 אלף ש"ח לחודש בהתאם לסוג המקצוע, לותק ולסוג המשרה.

 

קורסי הסייבר השונים

בעולם אבטחת המידע קיימים מספר סוגי משרות. ניתן ללמוד בקורסי הסייבר השונים את יסודות המקצוע של כל אחד מהתחומים הבאים:

Penetration Testing

SIEM/SOC

Reverse Engineering

Malware Analyst

תוכלו לבחור את הקורס הרצוי לפי העדפתכם האישית והתאמתכם לתחום.

 

קרנליוס – הבית ללימודי הסייבר בישראל

מרכז ההכשרה קרנליוס מציע קורסי סייבר מהמובילים בעולם להכשרה מקצועית ומקיפה במקצועות הסייבר השונים. תכני הקורס מתעדכנים לפי צרכי השוק ומכינים את הלומדים לעבודה מעשית.

תוכנית הלימודים כוללת מגוון נושאים שעל כל מומחה אבטחת מידע בארגון להכיר – לא פלא אם כן שרבים מבוגרי קרנליוס מאיישים משרות מפתח בכירות בעולם הסייבר. מחפשים קורס סייבר מקצועי שיקדם אתכם אל המשרה הנחשקת? קורס סייבר של קרנליוס הוא האופציה האופטימלית עבורכם.

קורס סייבר

באותו נושא
תואר ראשון בקולנוע
למה כדאי ללמוד קולנוע?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בכל הנוגע להתעניינות בלימודי קולנוע. גולשים רבים מבקשים לקבל המלצות למכללות שבהם ניתן ללמוד את התחום, בעוד אחרים מבקשים

קרא עוד »
ללמוד קורס Python
איפה מומלץ ללמוד קורס פייתון?

שפת התכנות פייתון היא אחת משפות התכנות המבוקשות ביותר בתעשייה. למעשה, בימינו החלו ניצנים של תכנית לימודים, המכשירה לפייתון כבר מגילים צעירים ביותר לרבות בתי

קרא עוד »
תלמידה
מכללה ללימודי ביטוח

אחת מהנקודות הכי חשובות שיש לנו בחיים זו הנקודה שבה אנחנו בוחרים מקצוע לחיים. זו בחירה שמשפיעה על המשך החיים שלנו ברבדים שונים: איזה אנשים

קרא עוד »
תכנות ראשית
5 משרות סטודנט מעניינות

מי אמר שסטודנטים לא יכולים לעבוד בעבודות מעניינות? אפילו מומלץ! בדרך שמדובר בעולמות ההייטק. אם הינכם יושבים על ספסלי לימודי ההנדסה השונים ומחכים לסיומם על

קרא עוד »