חיפוש

איפה ניתן להתקין רשתות צל קבועות ואיך עושים זאת?

ישראל היא מדינה חמה במיוחד, לכן חשוב שבכל בית או חצר יהיה פתרונות הצללה חכמים. כמו כן, יש אנשים שנמצאים במקום מסוים לזמן קצר והם לא רוצים לבנות משהו שיעלה להם כסף רב, ולכן רשתות צל יכולות להוות פתרון מצוין – שהן עמידות למשך שנים ארוכות אך ניתן להזיזן.

את רשתות הצל תולים איפה שרוצים, במידה וזה השטח ששייך לכם, לעסק שלכם או למקום שאתם שוכרים. רוצים לשמוע יותר על רשתות צל? אז המשיכו לקרוא!

 

רשת צל – איך זה נראה?

רשתות צל עשויות מבד חזק ועמיד בפני השמש. הבד הזה לרוב נקרא פלריג – מין אריג חזק שהצבע שלו לא דוהה. האריג הזה הוא נושם מצד אחד, כלומר הרוח תעבור דרכו ויהיה נעים תחתיו, אבל הוא מצליל את המקום בצורה טובה. רשתות צל יכולות לשרת אתכם למשך שנים ארוכות, ומדובר בהשקעה קטנה במיוחד, לכן אם יש לכם חצר שהייתם רוצים לעשות בה צל בקיץ כדאי לכם לקנות רשתות צל.

 

איפה שמים רשת צל?

כדאי לשים את רשתות הצל במקום בו אתם נוהגים לבלות – אין סיבה  לשים את זה במקומות אחרים כי זה לא נורא לעבור לרגע תחת השמש הקופחת. כמו כן, אנו מציעים לכם להניח את רשתות הצל במקום בו יש צורך בכך – למשל, אין סיבה להניח רשת צל במקום שבו ברוב שעות היום יש בניין שעושה צל. בנוסף, אם בחורף אתם נוהגים לשבת במקום עם הרבה שמש, כי זה תואם לעונה הקרה, תוכלו להתקין רשת צל מתקפלת שתפתח רק בקיץ.

 

איך מזמינים רשת צל?

ניתן להזמין רשתות צל באתרי אינטרנט רבים שמתמחים בתחום. אנו ממליצים לכם לקנות באינטרנט כיוון שזה יחסוך לכם זמן ללכת לחנות. כמו כן, הרכישה באינטרנט היא נוחה, זולה יותר, יעילה וחכמה – אתם תוכלו לבחור את הגודל והצבע שתרצו לרשת ההצללה בלחיצת כפתור בלבד ובלי מאמץ. בנוסף, תוכלו להתקשר להתייעץ עם בעלי העסק של רשתות הצל על מנת להתאים לכם את הדגם הנכון עבורכם.

 

איך מתקינים רשת צל?

אתם יכולים להזמין משהו שיתקין לכם את הרשת – בדרך כלל הוא יצטרך לתקוע עמודים במידה ואין לכם בחצר, ולאחר מכן לחבר את רשת הצל אל העמודים. כמו כן, תוכלו לעשות זאת בעצמכם אם יש לכם את הזמן והכישורים לכך. חשוב לדעת שבכל רשת צל יש חלקים שניתן לחבר לעמודים – חורים להם ניתן לחבר חבל או כל דבר אחר שיחבר את רשתות ההצללה לעמודים.

 

לסיום

רשתות צל הן פריט חשוב מאוד לאקלים הארץ ישראלי, במיוחד לאנשים עם חצרות ארעיות. את רשתות הצל ניתן להעביר ממקו למקום, לכן זו רכישה משתלמת במיוחד עבור כל אחד.

רשתות צל

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »