חיפוש

איפה ניתן לרכוש macbook pro וכמה זה יעלה לכם

הפרסום של חברת אפל כיום נובע בעיקר בגלל מכשיר האייפון שהיא מייצרת, אולם גם בעולם המחשבים אפל מציעה לכם לקבל את הטוב ביותר. מחשב המקבוק פרו הוא כנראה המחשב האישי הטוב בעולם, ורבים בוחרים בו בתור המחשב האישי שלהם. אם גם אתם בדיוק ניגשים לקנייה של מחשב, כאן תקבלו את כל המידע על macbook pro והיכן תוכלו לרכוש אותו.

 

מחשב של אפל

המחשב הנייד המתקדם של חברת אפל הלא הוא macbook pro הוא כנראה המחשב הנייד הטוב ביותר שתוכלו להרשות לעצמכם. למחשב יש מעבד עוצמתי, והוא מייצר לכם סביבת עבודה נהדרת. לא מעט מתכנתים, מעצבים ואנשי מחשבים בוחרים לעבוד דווקא עם המחשב הזה, ויש לכך סיבות טובות.

המעבד של המחשב מאפשר לכם להנות מעבודה מהירה, גם כאשר המחשב צריך להריץ תוכנות כבדות. הסוללה של macbook pro חזקה יותר מזו של כל מחשב אחר, ותוכלו לעבוד איתו ברצף בלי צורך להטעין אותה. למחשב יש ממשק מצוין עם האייפון או הטאבלטים השונים של חברת אפל, כך שלא סטודנטים גם בוחרים בו בתור המחשב האישי שלהם.

מחשב של אפל

מחיר

כמו כל מוצר של חברת אפל, המחיר של macbook pro הוא לא הסיבה הכי טובה לקנות אותו. חברת אפל ידועה במוצרים היקרים שלה, אם כי חשוב להבין שהמחשב הזה הולך להחזיק לכם הרבה מאוד זמן, ככה שמבחינה כלכלית מדובר על החלטה נבונה. העוצמה והאיכות של המחשב מבטיחה לכם כמעט בוודאות שלא תצטרכו לתקן אותו, ואחוז התקלות במחשבים הללו הוא אפסי.

המחיר של macbook pro הזול ביותר הוא קצת פחות מ6000 ₪, ויכול להגיע גם למחיר שלמעלה מפי 2 מהמחיר הזה. שני הגורמים העיקריים שמשפיעים על המחיר של המקבוק הם המעבד שלו, כאשר הבחיר ההיא בין מעבד M1 לבין M2. האלמנט השני שמשפיע על המחיר הוא גודל המסך, שיכול להגיע במחשבים הגדולים עד ל16 אינץ'.

מחיר

היכן ניתן לקנות את המחשב

לאור העובדה שמדובר על מחשב כל כך יקר, כדאי לקנות אותו במקום שמביא לכם את המוצרים של אפל בייבוא רשמי. בישראל, חברת אידיגיטל מוגדרת בתור היבואן הרשמי של מוצרי אפל, ואם אתם מעוניינים להתחדש במקבוק זה כנראה המקום לקנות בו את המחשב. כדאי לדעת שבאילת תוכלו לקבל את המחשב במחיר זול משמעותית מאשר בשאר חלקי הארץ בשל פטור המע"מ שחל בעיר.

 

לסיכום

macbook pro, המחשב האישי של חברת אפל מאפשרת לכם להנות מטכנולוגיה חדישה ועיצוב מושלם. המחשב נוח לעבודה וכמובן שיש לו ממשק נהדר עם כל שאר המכשירים של חברת אפל. את המחשב כדאי לקנות רק במקום שמהווה יבואן רשמי של החברה כדי שתהיה לכם אחריו מלאה וכתובת לפנות אליה לשאלות. המחיר של המחשב מתחיל בסביבות ה6000 ₪.

איפה ניתן לרכוש macbook pro וכמה זה יעלה לכם

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »