חיפוש

אלו השלבים שצריך לעבור על מנת לבצע השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך כירורגי הכולל העברת זקיקי שיער מחלק אחד של הגוף לאחר. היא נעשית בדרך כלל, על מנת לטפל בהתקרחות או נשירת שיער אצל גברים ונשים כאחד. אנשים רבים, מבינים בשלב מסוים בחיים כי הם אכן זקוקים להשתלת שיער, אך הם אינם מוצאים את ידיהם ואת רגליהם בהבנת הצעדים הנדרשים ליישום התהליך ולעבור את ההשלתה. בדיוק לשם כך, אם אתם שוקלים השתלת שיער, נפרוש בפניכם בצורה מסודרת את השלבים בהם כרוך התהליך הנ"ל.

 

ייעוץ

השלב הראשון בהשתלת שיער, הוא התייעצות עם מנתח מוסמך. במהלך ייעוץ זה, המנתח יבדוק בצורה מקיפה את הקרקפת שלכם ויקבע אם אתם אכן יכולים לעבור את ההליך. הם גם יבדקו היטב את ההיסטוריה הרפואית שלכם ויעיינו היטב בכל תרופות שאתם נוטלים כדי להבטיח שאתם אכן בריאים במצורה מספקת לניתוח.

השתלת שיער

הרדמה

השלב הבא בהשתלת שיער הוא ההרדמה שתעברו קודם הניתוח. רוב המנתחים משתמשים בהרדמה מקומית כדי להרדים את אזור הקרקפת שממנו יוסרו או יושתלו זקיקי שיער. הרדמה זו, תבטיח שתרגישו בנוח וללא כאבים לאורך כל ההליך.

 

הסרת זקיקי שיער

השלב השלישי בהשתלת השיער הוא, הסרת זקיקי שיער מהאזור ממנו יילקחו זקיקי השיער לצורך ההשתלה. אזור זה ממוקם בדרך כלל בחלק האחורי של הקרקפת, שם השיער עבה יותר ועמיד יותר להתקרחות. כעת, המנתח ישתמש בכלי קטן כדי לחלץ זקיקי שיער בודדים מאזור ממנו יילקחו הזקיקים שיוכנו להשתלה עצמה.

 

הכנת שתל

השלב הרביעי בהשתלת שיער הוא, הכנת השתלות השיער לביצוע ההשתלה עצמה. זקיקי השיער שחולצו נבדקים בקפידה תחת מיקרוסקופ כדי להבטיח שהם אכן בריאים. לאחר מכן המנתח יפריד את זקיקי השיער לשתלים בודדים, אשר יושתלו באזור בו מתוכננת בסופו של דבר ההשתלה.

השתלת שיער

מיקום שתל

השלב החמישי בהשתלת שיער הוא, הנחת שתל השיער באזור המיועד. בשלב זה, המנתח יצור חתכים זעירים בקרקפת שבהם יושתל השיער, וימקם בזהירות כל שתל במקום המתאים לו. תהליך זה, עשוי להימשך מספר שעות, תלוי בהיקף נשירת השיער ובמספר ההשתלות הנדרשות באזור המיועד.

 

טיפול לאחר ניתוח

השלב האחרון בהשתלת שיער הוא הטיפול שלאחר הניתוח. כאן, תקבלו הנחיות ספציפיות כיצד לטפל בקרקפת ובשיער לאחר ההליך, החל מכיצד לנקות את הקרקפת וכלה באיזה תרופות לקחת להרגעת האזור. חשוב לעקוב אחר הוראות אלה בקפידה כדי להבטיח שהקרקפת שלכם אכן מתרפאת כראוי ושהשתלת השיער תצליח.

 

לסיכום

השתלת שיער היא תהליך רב-שלבי הכולל תכנון קפדני, ביצוע מדויק וטיפול של "אחרי ניתוח" קפדני. לכן, אם אתם שוקלים השתלת שיער, חשוב למצוא מנתח מוסמך עם ניסיון בהליך זה. על ידי ביצוע שלבים אלה ועבודה עם מנתח מיומן, תשיגו את מראה השיער המושלם.

השתלת שיער

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »