חיפוש

אלו השלבים שצריך לעבור כדי להיות נהג מירוץ

הודעה מרגשת שהגיעה אל תיבת המייל שלנו, גרמה לנו לבדוק מה הם השלבים שצריך לעבור כדי להיות נהג מרוצים. נציין בקצרה כי מדובר בפנייה שהגיעה מילדה בת 10 שצופה במרוצי פורמולה 1 כבר כמה שנים ברציפות והיא חולמת לקחת חלק במרוץ שכזה. יצאנו לבדוק את הנושא עבורה וחזרנו עם השלבים שיאפשרו לה להגשים את החלום פה בישראל. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו ליישם בעצמכם את השלבים האלה (נגלה לכם שמדובר בעניין פשוט למדי).

 

רוצים להיות נהגי מרוצים? תתחילו להתאמן על גרסה ממוחשבת

אם תמיד חלמתם להיות נהגי מרוצים, עליכם להתנסות קודם כל בנסיעה במשחק מחשב. אנו מציעים לכם לעשות זאת לפחות מספר פעמים, עד שתרגישו שיפור ביכולות הנהיגה שלכם. שכן, כך תוכלו להתאמן על פניות חדות מבלי להיפגע חלילה. ההמלצה שלנו היא לבחור במשחק מומלץ (כזה שכולם משחקים בו ואומרים שהוא מדויק מכל הבחינות) ולשחק בו לפחות 3 פעמים בשבוע. רק לאחר שתעשו זאת ותרגישו שהתקדמתם, תוכלו לעבור אל השלב המעשי.

נהג מרוצים

עכשיו תירשמו לקורס של נהגי מרוץ

יכול להיות שקראתם את הכותרת שלעיל ומצאתם את עצמכם תוהים האם זה אמיתי. אז כן, אנחנו כאן כדי לומר לכם שיש באפשרותכם להירשם לקורס נהגי מרוץ מבלי להחתים דרכון. שכן, יש בישראל את האקדמיה למירוצים – הבית של נהגי המירוץ. יש לא מעט נהגי מרוצים מוסמכים שהתחילו שם והפכו עם הזמן להיות נהגים מוסמכים.

 

תכירו את מבנה הקורס

כדאי שתדעו שאם אתם מעל גיל 10 ועברתם את גובה 1.40, אתם לא תצטרכו לעמוד בתנאים נוספים. כן, כן, קראתם נכון, אינכם צריכים להיות בעלי רישיון מיוחד (או בעלי רישיון בכלל). הקורס המדובר שילמד אתכם את כל המידע הבסיסי אורך כארבע שעות בלבד. במהלכו, תלמדו מידע תיאורטי בכיתת הדרכה. לאחר מכן, תוכלו לגשת אל הנהיגה המעשית שמתרחשת כמובן על גבי המסלול. שם, תוכלו ליישם את כל המידע שקיבלתם בכיתה.

ללמוד מידע תיאורטי בשיעור הדרכה

למה כדאי לכם להירשם לקורס שכזה?

רגע לפני שפרסמנו את המדריך, קיבלנו לא מעט שאלות לגבי הקורס. היו מי שתהו למה הם צריכים אותו בכלל. הרי לדבריהם, יש את האפשרות להתלמד אל מול מסך, כפי שציינו בפניכם לעיל. נסביר כעת כי אנו ממליצים שלא לדלג על שלב הלימודים, בגלל שזה השלב החיוני ביותר שיאפשר לכם לשאול שאלות חיוניות. לימוד באמצעות קורס יאפשר לכם גם לפנות אל צוות המאמנים המנוסה ולשפר באמצעותם את אופן הנהיגה שלכם.

 

לסיום

המדריך הציג בפניכם את השלבים שתצטרכו לעבור, כדי שתוכלו להגשים את החלום שלכם ולהפוך להיות נהגי מרוצים. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את השלבים שלעיל ולעלות על המסלול. נזמין אתכם לחזור לפה ולשתף אותנו בחוויות שלכם. מי יודע? אולי נעלה בהמשך מדריך שיסכם את הפרטים שהועברו על ידי הגולשים.

נהג מרוצים

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »